בייגל בייגל משיקה קמפיין למארזי חסכון
הקמפיין באמצעות באומן בר-ריבנאי פחות חסכוני מהמארזים ונאמד על כ-2 מיליון שקל
חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, משיקה קמפיין, באמצעות חברת הפרסום, באומן בר ריבנאי, לסדרת מוצרי הבייגלה של החברה בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקמפיין, תחת הסיסמא "המשחק הכי טעים שיש", מושק לרגל השקת מארזי חסכון של בייגל בייגל, ומבוסס על סרט התדמית של החברה המציג את הבייגלה כמשחק לילדים בתוספת סגיר המתקשר את המארזים החדשים.
בשמת שדה, מנהלת שיווק בייגל בייגל: "סדרת המארזים החדשה של בייגל בייגל מושקת במטרה לתת מענה לשתי דרישות צרכניות – מארז נוח לצריכה ביתית לצד פיקוח על כמות הבייגלה הנצרכת".
קטגוריית הבייגלה מוערכת בכ - 100 מיליון שקל. את הקטגוריה מוביל מותג בייגל בייגל עם נתח שוק של 65% .