הקמפיין של גדי והצב מביא תוצאות ללאומי משכנתאות

חלקו של בנק לאומי למשכנתאות זינק בחודש דצמבר 2007 ל-35% מכלל המערכת - מסתבר שגדי והצב מביאים קבלות בעזרת הסיסמא: "פשוט לקחת משכנתא"
משה בנימין |

נמשך הגידול בפעילות בנק לאומי למשכנתאות. מנתוני בנק ישראל עולה כי חלקו של הבנק זינק בחודש דצמבר ל-34.8% מכלל המערכת. זאת לעומת שיעור ממוצע של כ-25% במהלך החודשים האחרונים.

בנק לאומי למשכנתאות מציג גידול עקבי בפעילותו ובביצועיו במהלך השנה האחרונה ובתשעת החודשים הראשונים של 2007 אף הציג הבנק את הרווח הנקי הגבוה בתולדותיו - 191 מיליון שקלים, לעומת 46 מיליון שקלים בתקופה המקבילה של 2006.

בתקופת הקמפיין זינק מספר הלקוחות שפנו אל הבנק ב-66% לעומת החודש שקדם לו ובמהלך חודש דצמבר העמיד הבנק הלוואות בסכום של למעלה ממיליארד שקלים.

לדברי מנכ"ל לאומי למשכנתאות, יובל גביש: "המטרה שלנו היא לשנות את כללי המשחק בשוק המשכנתאות, ובנוסף לתחרות על המחיר אנחנו משתדלים 'להקליל' עבור הלקוח את חוויית נטילת המשכנתא, ע"י פישוט הליכים והשקת מוצרים שיסייעו לו בצעד המשמעותי בחייו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה