012 עולה בקמפיין לתוכנית ניידות המספרים

הקמפיין התדמיתי נאמד בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל ויככבו בו אייל קיציס ודוד קיגלר
משה בנימין |

012 מעלה קמפיין תדמיתי בכיכובם של איל קיציס ודוד קיגלר, ובמסגרתו מציעה החברה לצרכנים לעבור לקו הטלפון הביתי של 012, עם מספר הטלפון הקווי שלהם, כאשר החברה מטפלת בכל תהליך הניוד.

יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012: "תוכנית ניידות המספרים, המאפשרת לצרכן לעבור בין החברות השונות עם מספר הטלפון הקיים שלו, כולל הקידומת וללא כל עלות, מקדמת את התחרות בענף התקשורת. 012 מציעה כיום את החלופה המתקדמת והאטרקטיבית ביותר בשירותי הטלפון הפנים ארציים.

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ובכיכובם של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, אשר מופיע הפעם בסרט כאיש המערות, ודוד קיגלר, שחקן "הבימה" וכוכב "הרצועה" המשחק את "אשתו". הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה