הגאווה של Y&R: רשת BBC תציג את קמפיין דפי זהב כאחד הטובים בעולם

במשרדי שלמור אבנון-עמיחי התקבלה השבוע בקשה מרשת BBC בכדי להציג בתוכנית Commercial Breakdown את קמפיין דפי זהב כאחד הטובים בעולם
משה בנימין |

במשרד הפרסום שלמור אבנון-עמיחי Y&R התרגלו כבר לזכיות עולמיות באי-אלו תחרויות פרסום, אבל הבקשה של BBC מוקדם יותר השבוע היא סוג של רף, במיוחד בקנה מידה ישראלי, שטרם נחצה וקשה להישאר אדיש אליו.

התוכנית Commercial Breakdown המשודרת ברשת BBC, משודרת זו השנה השנייה, ורשת BBC מעוניינת להציג את קמפיין החוצות של דפי זהב כאחד הקמפיינים הטובים בעולם במסגרתה.

בתוכנית יוצגו שלטי חוצות ומודעות עיתונות שנבחרו כטובים ביותר בכל הזמנים ומכל רחבי העולם. היא תצולם בחודש פברואר הקרוב ותשודר ברצועת הפריים - טיים של ה- BBC.

קמפיין שילוט החוצות של דפי זהב זכה לתהודה רבה ביותר בישראל ובעולם. הקמפיין זכה במדליית כסף בתחרות ה- Golden Drum ובפיינליסט בתחרויות פסטיבל ניו- יורק, EuroBest ו- Cresta.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה