קמפיין חדש ל- 9,000,000 עם מירי נבו ומשה אבגי

הקמפיין ילווה את השקת אתר האינטרנט החדש של החברה. לדברי רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בישיר איי.די. איי, "בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט".
משה בנימין |

חברת הביטוח 9,000,000 עולה בקמפיין מעולם הכדורגל עם הפרזנטורית החדשה מירי נבו. החברה משיקה קונספט קריאטיבי חדש שבמרכזו ביסוס מסר הפשטות.

המהלך הראשון כולל את קמפיין השקת אתר האינטרנט החדש של החברה, בו יוכלו לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע באינטרנט הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב.

הפרזנטור הראשי של 9.000.000 ימשיך להיות השחקן משה איבגי (המוכר כדוד הכי טוב), אליו מצטרפת מירי נבו שתככב ככתבת ספורט בכירה.

לדברי רענן סעד, סמנכ"ל השיווק בישיר איי.די. איי, "דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה, בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה