הוטפופ מעלים קמפיין בהשקעה של 750 אלף דולר

הקמפיין עולה באמצעות יורו תל-אביב ומיועד לטלוויזיה ואינטרנט
משה בנימין |

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הוטפופ בישראל, מעלה קמפיין נרחב בטלוויזיה (ערוצים 2, 10 ו-24) ובאינטרנט, למשך כ- 6 שבועות. הקמפיין, באמצעות יורו תל-אביב, בנוי מ-4 סרטונים שונים המוקדשים לז'אנרים שונים בטלוויזיה (סדרות רומנטיות, ספורט, מוזיקה/נוער ובידור) ובא לקשור את הוטפופ כחטיף מושלם לחוויית הצפייה המשפחתית בטלוויזיה הביתית, תחת הסיסמא: "הוטפופ עושה רק טוב לטלוויזיה".

היקף הקמפיין נאמד בכ- 750 אלף דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה