NOVARTIS יוצאת בקמפיין לתכשיר חדש "אוטריון מנטול"

החורף הגיע ואיתו התכשירים להקלה. חברת NOVARTIS מעלה קמפיין בשווי 2 מיליון שקל
משה בנימין |

חברת התרופות משקיעה כ-2 מיליון שקלים בקמפיין רחב היקף ל"אוטריוין מנטול", מוצר נוסף בסדרת התכשירים. NOVARTIS הינה מובילת השוק ותופסת נתח של 45% בין התרופות ללא מרשם להקלה על נזלת, הצטננות וגודש באף (על פי נתוני IMS ביח', רבעון שלישי 2007).

'אוטריוין מנטול' מסדרת "אוטריוין" הוא תרסיס מדוד עם מנטול מרענן, המעניק ריח מנטה ומשפר את תחושת הפתיחות של דרכי הנשימה כתוספת לפעילות החומר הפעיל בתרסיס.

הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" ויימשך 3 שבועות. הוא יכלול סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים: ערוצים 2, 10, ערוץ המוסיקה 24 וערוץ 9 למגזר דוברי הרוסית, וכן מודעות במגזיני בריאות ונשים.

מהנתונים הגלובלים של חברת NOVARTIS עולה כי קטגוריית השיעול והצינון היא השניה בגודלה בשוק התרופות ללא מרשם (לאחר תרופות לשיכוך כאבים והורדת חום), והיא צומחת בכ- 20% מדי שנה.

NOVARTIS היא אחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-37 מיליארד דולר, 100,000 עובדים ופעילות בכ-140 מדינות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה