חוגלה קימברלי עולה בקמפיין טלוויזיה חדש להאגיס
תשקיע מיליון שקל בקמפיין למגבוני "האגיס נטורל" שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
חוגלה קימברלי משדרגת את ליין המגבונים של האגיס ועוברת לפורמולה איכותית חדשה המותאמת לעור התינוק. המהלך, ייתמך על ידי קמפיין טלוויזיה בהשקעה של כמיליון שקל תחת הסלוגן: "האגיס נטורל - טבעי כמו לשטוף את הטוסיק במים".
האגיס, מחזיק בנתח שוק כספי של כ- 25%, ומוביל את הקטגוריה. לדברי אירית גילן, מנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "כמובילי קטגוריה גם במגבונים, כמו בחיתולים, אנו מחויבים לייצר חדשנות ולהביא לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר".
הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובהמשך גם בערוץ 9 למשך כשבועיים.