חוגלה קימברלי עולה בקמפיין טלוויזיה חדש להאגיס

תשקיע מיליון שקל בקמפיין למגבוני "האגיס נטורל" שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
משה בנימין |

חוגלה קימברלי משדרגת את ליין המגבונים של האגיס ועוברת לפורמולה איכותית חדשה המותאמת לעור התינוק. המהלך, ייתמך על ידי קמפיין טלוויזיה בהשקעה של כמיליון שקל תחת הסלוגן: "האגיס נטורל - טבעי כמו לשטוף את הטוסיק במים".

האגיס, מחזיק בנתח שוק כספי של כ- 25%, ומוביל את הקטגוריה. לדברי אירית גילן, מנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "כמובילי קטגוריה גם במגבונים, כמו בחיתולים, אנו מחויבים לייצר חדשנות ולהביא לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר".

הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום מק'קאן אריקסון, יעלה הערב בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ובהמשך גם בערוץ 9 למשך כשבועיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה