רשת המשביר לצרכן משיקה את "מבצע שקיות"

במסגרת הקמפיין, הנאמד בתקציב של 2 מיליון שקל, יחולקו בסניפי הרשת ובקניונים שקיות חדשות של המשביר לצרכן
משה בנימין |

רשת המשביר לצרכן, יוצאת השבוע באירועי "מבצע שקיות", שייערך יומיים בין ה-12 ל- 13 לדצמבר בכל סניפי הרשת, לרגל השקת המבצע תצא המשביר במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב כולל הנאמד בכ- 2 מיליון שקל וכולל פרסום בערוצי הטלוויזיה, דיוור המבצע לכ-1 מליון בתי אב, רדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ומגאזינים, אינטרנט וכן מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.

לדברי שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של החברה: "המהלך השיווקי נועד להביא את הצרכן לרצפת המכירה ולהעניק לו את המבצעים וההנחות האטרקטיביים ביותר בכל התחומים בהם המשביר פועלת".

רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 21 חנויות ו-5 חנויות קונספט ברחבי הארץ.

לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, זכיינות, תיירות (באמצעות חברת קשרי תעופה) ופקטורינג (באמצעות חברת הבת, מועדון 365).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה