אלי האנה יהיה הפרזנטור החדש של דור אלון

קמפיין חדש באמצעות שיטרית מדיה גרופ בעלות כוללת של 2 מיליון שקל יקדם את תחום הכושר ואורח החיים הבריא
משה בנימין |

אלי האנה, שהיה מר העולם 3 פעמים ברציפות, נבחר להיות מוביל הקמפיין החדש של דור אלון.

לדברי אביטל גינסברג, מנכ"ל שטרית גרופ: "השנה, בחרנו לקדם את נושא הכושר תחת הסיסמא כושר ואושר, ובחרנו באלי האנה בשל היותו אייקון של תרבות הכושר בישראל".

במסגרת הקמפיין יושם דגש על פעילות ספורטיבית ואורח חיים בריא.

הקמפיין באמצעות שיטרית מדיה כולל: פרסום בעיתונות הארצית, רדיו,אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. ועלותו, כ-2 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה