אורנג' הולנד רכשה לשידור 2 סרטי פרסומת מבית שלמור

סרטי הפרסומת לאורנג' ישראל הופקו על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R וזכו להצלחה בינלאומית במספר תחרויות
אפרת אדיר |

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R זוכה להכרה בינלאומית, עם רכישת 2 סרטי פרסומת של orange ישראל בהפקת המשרד, על ידי orange הולנד.

הסרט הראשון הינו ה"סאבווי" ל-orange obox, בו רואים בחור ובחורה שבצורה ספונטאנית, מבלי להכיר אחד את השני, מתחילים לשחק במשחק תנועות באמצע הרכבת התחתית בניו-יורק, והסרט נחתם בשורה: "נולדנו לשחק". יצויין, כי סרטוני orange obox נקנו על ידי מספר רב של מדינות ואף זכו להבחר כסרט החודש במדינות בהן שודרו.

כמו כן, סרטי orange obox זכו להצלחה בינלאומית במספר גדול של תחרויות בינלאומיות כולל Epica, פסטיבל ניו יורק ולונדון וסוקרו במגאזין הווידיאו הבריטי היוקרתי Extreme reel.

הסרט השני הוא סרט "החוט" ל-"orange משפחה", בו רואים אמא שיוצאת לעבודה בבוקר כשמהתיק שלה משתלשל חוט. בסיום הסרט מגלים שמדובר למעשה בטלפון חוט ושמהצד השני מדבר איתה בנה הקטן. הסרט מסתיים בשורה: "משפחה - הקשר הכי בעולם".

גדעון עמיחי, שותף ומנהל קריאטיב ראשי ב'שלמור אבנון עמיחי': "אני מאוד גאה שבמדינה כמו הולנד עושים שימוש בחומרים שנוצרו כאן, בישראל. זה מוכיח שענף הפרסום שלנו מתבגר ומצמצם פערים מול העולם, תוך כדי עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה