פלאפון: קמפיין האינטרנט עם גאידמק זכה להצלחה רבה

עלפי דיווח של החברה, הקמפיין המקוון עם המבצע החדש, בכיכובו של ארקדי גאידמק, זכה ללמעלה מחצי מיליון כניסות במספר ימים
אפרת אדיר |

קמפיין האינטרנט "דור 3 לכולם" של חברת פלאפון בכיכובו של איש העסקים, ארקדי גאידמק, גרף למעלה מחצי מליון כניסות במספר ימים, כך מדווחת פלאפון. במסגרת הקמפיין הקורא לגולשים להציע לארקדי הצעות שונות ומשונות, הוצעו לגאידמק למעלה מ-200 אלף הצעות שונות למכירת חפצים, נכסים ורעיונות. אולם, בתום תהליך המכירה האינטראקטיבי, הגולשים מגלים כי איש העסקים אינו מוכן לרכוש דבר מכיוון שחברת פלאפון מאפשרת ללקוחותיה לקבל מכשיר דור שלישי חינם. הקמפיין עלה באתרים וואלה!, YNET, ONE וספורט5 למשך מספר שבועות. בין ההצעות הפופולאריות אשר הוצעו באתר הבית של החברה לגאידמק: הצעות למכירת נדל"ן, קבוצות כדורגל ומכשירי חשמל. היענות רבה נרשמה גם למכירת חיות מחמד ואיברים שונים מגופם של הגולשים. לדברי דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, "קמפיין האינטרנט ממשיך את הקונספט הפרסומי של קמפיין הטלוויזיה, המתבסס על דמותו של ארקדי גאידמק הידוע כאיש עסקים "הקונה הכל". הקמפיין האינטראקטיבי מאפשר לגולשים לפנות ישירות אל איש העסקים, פעולה אשר מעצימה את אלמנט הפרסונליזציה ומועברת עם הרבה הומור, המעודד בין היתר הפצה ויראלית בקרב הסביבה הקרובה וחברי הגולשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה