רשת נעלי TO GO מחליפה משרד פרסום
רשת נעלי TOGO, המונה כיום 47 סניפים, העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום גולן נהרדעא, לאחר שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום ירקוני. התקציב השנתי של טו גו נאמד בכ-6 מיליון שקל.
בימים אלה עלתה הרשת בקמפיין רחב היקף, הכולל שילוט חוצות ועיתונות, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין, תחת הקונספט: "I HAVE TO GO", מציג יריעה אופנתית חדשנית של הרשת ויתרכז בהצגת המגוון והמבחר של קבוצות הנעליים בקולקציה החדשה אשר מגיעות מעולמות צבע ואווירה שונים.
בעקבות הצלחת הקמפיין הקודם, בחרה TOGO במגישת הטלוויזיה קארין מגריזו כפרזנטורית הרשת לעונה שנייה ברציפות.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO : "העונה הקודמת הוכיחה לנו כי קארין מגריזו היא בחירה מושלמת כפרזנטורית רשת נעלי TOGO. היא משדרת אופנתיות, נשיות, נגישות וכמובן ישראליות ואלו ערכים עימם מזוהה הרשת. ההצלחה הגדולה של TOGO והעלייה המגמתית במכירות בעונה הקודמת הביאו אותנו להחלטה לבחור שוב בקארין המהווה את הפנים הנכונות לייצוג המותג".