דיפריס נכנסת לתחום הטיפוח לגבר בהשקעה של 2 מ' שקל
חברת "דיפריס בע"מ", מהמובילות בארץ בתחום התרופות והקוסמטיקה הרפואית, נכנסת לראשונה מאז הקמתה לפני כ-70 שנים לשוק הקוסמטיקה הרפואית לגברים ולהגיינה הנשית בהשקעה ראשונית של 2 מיליון שקל.
ההשקעה כוללת פיתוח המוצרים, השקתם והחדרתם לשוק, במטרה לכבוש נתח משמעותי בשוק הטיפוח הרפואי הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה.
בשלב ראשון, משיקה דיפריס סדרת טיפוח חדשה המיועדת לגבר הישראלי תחת השם: "פנטה מן". הסדרה כוללת קרם לטיפוח הקרחת והקרקפת וקרם המטפל בנזקים לאחר גילוח. סדרת המוצרים האינטימיים לאישה מושקת בשם: "פנטה אינטימייט", וכוללת דיאודורנט אינטימי, תכשיר לשטיפה וגינאלית, קרם לאחר גילוח לאיזור המפשעה ועוד. כל התכשירים בפיקוח משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים.
גיא מלמד, מנכ"ל ומבעלי חברת דיפריס אמר: "אנו נכנסים לשוק פוטנציאלי שנמצא במגמת עלייה ורושם בשנים האחרונות גידול שנתי של 40% במטרה לתפוס נתח משמעותי. המוצרים שפיתחנו באים לענות על צרכים שעד היום היו ללא מענה לצרכן הישראלי כמו טיפוח הקרקפת וטיפול באדמומיות העור באזורי הגילוח גם אצל נשים". מלמד הוסיף, כי "כמחצית מהגברים בארץ בגילאי 18 ואילך מתחילים להראות סימני התקרחות כאשר שליש מהם סובלים מנשירה ואיבוד שיער עוד בטרם מלאו להם 25 שנה, אי לכך רבים מהגברים מעדיפים לגלח את ראשם כליל תופעה שנתפסת כטרנד אופנתי. הגבר הישראלי מודע יותר ויותר לעצמו, ומוכן להשתמש בתכשירי הגנה וטיפוח, לכן פיתחנו מוצרים איכותיים ייעודיים לקרקפת ואנו בטוחים כי הגבר הישראלי ישכיל להשתמש בהם".