סקר: האינטרנט הוא כלי העבודה המרכזי של מנהלי שיווק
57% ממנהלי שיווק בכירים, ממגוון תחומי עשייה במשק, צופים כי השיווק באינטרנט ימשיך לצמוח באופן משמעותי ויהיה כלי השיווק המרכזי בשנים הבאות. כך עולה מסקר שערך "הפורום הישראלי לשיווק" של איגוד לשכות המסחר ושלוחת אוניברסיטת "דרבי".
בסקר, השתתפו 185 מנהלי שיווק מתחומי התקשורת, מוצרי צריכה, אשראי, ופיננסים, תעשיה, יבואנים, נופש ותיירות.
עוד עלה מהסקר, כי 45% ממנהלי השיווק צופים צמיחה משמעותית בשיטת השיווק הישיר ובשימוש במאגרי המידע הממוחשבים ככלים שיווקיים מהותיים בקידום המכירות בחברה בה הם מועסקים.
פרופ' צבי גנור משלוחת אוניברסיטת "דרבי", מציין ממצאים נוספים שעלו מהסקר, ביניהם: 60% ממנהלי השיווק מעריכים שהפיקוח על מוצרי המזון לא יעיל; 70% סבורים שהמשבר הנוכחי בבורסה והעלאת ריבית בנק ישראל לא ישפיעו על מצב עסקיהם; 54% סבורים שהמדיניות הכלכלית הנוכחית של משרד האוצר אינה משיגה את מטרותיה.