אופנת MAM'Z עולה לראשונה בקמפיין בחצי מיליון דולר
רשת אופנת MAM'Z לצעירים, הנמצאת בבעלות אבי מלכה, יוצאת השבוע לראשונה במסע פרסום רחב, להשקת הקולקציה החדשה, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.
הקמפיין הופק על ידי הדוגמן לשעבר, איתי אטיאס, שהקים לאחרונה חברת יח"צ ומיתוג, וכולל: קטלוג שיופץ בקרב כ-100 אלף צעירים, מודעות במגזינים ובעיתונות יומית, שלטי חוצות, אירועים תקשורתיים לקהל היעד ותצוגות אופנה. הסלוגן של הקמפיין: "LOVE ME, LOVE ME NOT – I DON'T CARE".
לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z, קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, כאשר הדגש הפרסומי הוא על טווח הגילאים 18-22. לדבריו, "קהל היעד הזה מחפש עניין ומשמעות ונמצא בתקופה של מהפכי נפש ושינויים מתמשכים, מאמין שלא איכפת לו מה יחשבו עליו ואם יאהבו אותו, למרות שיודע שהדבר לא נכון. לכן, מתוך הבנת קהל היעד, מציג המותג את המסר שאנחנו איתך בכל מצב, לא שופטים אלא באים להקנות ערכים ותפיסת עולם שבה כל אחד יכול להימצא בטריטוריה שלו, ושם לעצמו כמטרה להוביל ולהכתיב סגנון ייחודי".
להובלת מסע הפרסום של הרשת נבחרו 4 דוגמנים המשדרים את ערכי המותג: מקוריות, אינדיבידואליזם וייחודיות. כמו כן, הקמפיין ידגיש את המסר, כי מדובר ברשת המעצבת קולקציות מוגבלות, סדרתיות, המתחלפות מידי שבוע, קולקציית יוניסקס רחבה, אביזרי אופנה והנעלה.
במקביל לעליית עם הקמפיין, משיקה הרשת אתר אינטרנט חדש, בכתובת:www.mamz.co.il.
רשת MAM'Z מונה 7 סניפים ומתעתדת עד סוף שנת 2007 להגיע לפריסה של 20 סניפים ברחבי הארץ.