יונייטד אינטראקטיב בחרה ב-comScore לבחינת הגולשים
חברת "יונייטד אינטראקטיב", מחברות רכש המדיה הגדולות בישראל, בחרה במערכת של חברת comScore הבינלאומית, כמערכת למדידת התנהגות גולשים עבור לקוחותיה.
בבחירת comScore כמערכת המדידה, הצטרפה "יונייטד אינטראקטיב" לחברות מובילות אחרות, העושות שימוש במערכות אלו לצורכי ניטור וניתוח וכבסיס לבניית אסטרטגיית הפרסום באינטרנט בישראל.
המערכת תאפשר ל"יונייטד אינטראקטיב" לספק מידע ותובנות מתקדמות יותר על התנהגות הגולשים הישראלים באינטרנט ולבצע תכנון מדיה תוך מקסום הפוטנציאל הטמון בקהלי היעד השונים.
comScore, המיוצגת בישראל על ידי חברת "אינטרסייט" מקבוצת שילוב מחקרי שוק, הינה מובילה עולמית בתחום מדידת הרגלי גלישה באינטרנט. הנתונים המצטברים בידי החברה על פני העולם, מגיעים מפאנל של כ-2 מיליון גולשים אשר נתנו את אישורם לחברה לסקור ולבחון את התנהגותם תוך גלישה כולל רכישות מקוונות.
InterSight, הנה המפתחת של מערכת eRate, לבקרת פרסום ומדידת אתרים, ומספקת שירותי מחקר ומדידה באינטרנט לצד מחקרים טלפוניים וקבוצות מיקוד.
מנכ"ל אינטרסייט, איתי אולייניק מסר כי הבחירה של יוניטד במערכת של comScore מחזקת את מעמדה של comScore כמערכת המדידה המובילה בישראל. "המוצרים של eRate ו-comScore הם המוצרים המובילים בתחומם בישראל ואנו נמשיך לפתח ולהשיק פתרונות מדידה וניתוח שיקדמו את מדידת האינטרנט ויכולת תכנון המדיה בישראל", אמר אולייניק.
רועי רון, מנכ"ל יונייטד אינטראקטיב, הוסיף: השימוש במערכות של comScore יאפשר ליונייטד אינטראקטיב לבצע תכנוני מדיה וניתוחים שעד כה לא היה ניתן לקבל בכל אמצעי מדידה אחרים".