שת"פ מוסיקלי: פלאפון חתמה הסכם עם וורנר מיוזיק
חברת "פלאפון" חתמה עם חברת "לב גרופ מדיה", המייצגת הבלעדית של חברת "וורנר מיוזיק אינטרנשיונל" בישראל, מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, על הסכם לשיווק תכני מוסיקה בינלאומיים.
במסגרת ההסכם, תשיק פלאפון מגוון תכני ומוצרי מוסיקה בינלאומיים, בהם 4 ערוצי מוזיקה חדשים ותכנים של האמנים המובילים של וורנר מיוזיק, בהם: מדונה, רד הוט צ'ילי פפרס, גרין דיי, שון פול ועוד.
מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון מסר כי, ההסכם עם חברת וורנר מיוזיק יאפשר לפלאפון להציע ללקוחותיה אלפי תכנים ומוצרים חדשים מהרפרטואר העצום של וורנר מיוזיק, בהם: טרוטונים, שירים, קליפים, ערוצי רדיו וטלוויזיה יעודיים.
מחברת "לב גרופ מדיה", המייצגת הבלעדית של "וורנר מיוזיק" בישראל, נמסר כי, "שיתוף הפעולה עם פלאפון הוא צעד משמעותי ראשון לקראת העמקת השיווק של תכני המוזיקה העשירים של וורנר בצינורות הניו-מדיה, בהתאם לחזון של וורנר שעומדת בחוד החנית העולמי של קידום שיווק תכנים מוזיקליים במדיות חדשות. ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בשימוש במכשירים סלולריים ובאינטרנט ואנו מאמינים שהיא יכולה וצריכה להיות גורם מוביל גם בצריכה חוקית של מוסיקה בצינורות אלה".
שוק המוסיקה הסלולרית בישראל הוא אחד השווקים הצומחים בתחום התוכן הסלולרי, אשר גלגל בשנת 2006 כ-90 מיליון שקל מתוך כ-350 מיליון שקל שגלגלה תעשיית המוסיקה בסך הכל, וצפוי השנה להגיע ל-135 מיליון שקל. כמות השימושים במוצרי המוסיקה של פלאפון בדור ה-3 עומדת על למעלה מ-500 אלף שימושים בחודש, כאשר סינגל מוביל בפלאפון מגיע גם ל-25 אלף הורדות.