מנכ"ל דיוטי פרי: מחזור תקופת הקיץ מסתכם ב-80 מ' ד'
"הגידול במכירות בשנת 2007 התאפשר בעיקר עקב הגידול במספר הישראלים והתיירים הטסים לחו"ל וכתוצאה מירידות בשער הדולר שהפכו את הקנייה המשתלמת בדיוטי פרי למשתלמת בהרבה יותר", מסכם אבי בן-חור, מנכ"ל דיוטי פרי "ג'יימס ריצ'רדסון", את הפעילות בתקופת הקיץ.
לדבריו, מחזור המכירות של הדיוטי פרי הסתכם בתקופת הקיץ (יולי אוגוסט) בכ-80 מיליון דולר ומדובר בגידול של כ-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בתקופת החגים, צופה בן-חור, כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק. במקביל, מכריז בן-חור על היערכות הדיוטי פרי לקראת החגים במהלך של מבצעים והנחות חסרות תקדים, שילוו בקמפיין תקשורתי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
חגית בכר, סמנכ"ל השיווק והסחר של החברה, ציינה כי "ההבטחה התקשורתית - "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי", מול כל המבצעים, שרירה וקיימת ומגובה בהתחייבות ברורה למוצר חינם, אם מצאת זול יותר בארץ".
בכר אף צופה, כי במהלך חודש ספטמבר יעברו בטרמינל קרוב לחצי מיליון נוסעים, כ-10% מעל כמות הנוסעים בתקופה המקבילה אשתקד.
בין המוצרים המועדפים על הישראלים לקנייה בדיוטי פרי: בשמים ומוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח, שוקולדים, משקאות אלכוהוליים וסיגרים.