רכבת ישראל בקמפיין להגברת המודעות לבטיחות בדרכים
הקמפיין עולה בשת"פ עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
רכבת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולות מחר (ב') בקמפיין שמטרתו להגביר את המודעות לגבי נושא הבטיחות בסביבת מסילות הרכבת.
הקמפיין מדגיש את חובת הציות לאור האדום ברמזורים המוצבים במפגשי הכביש והמסילה ואת הסכנה הבטיחותית בקרבת המסילה ועלותו כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין יעלה בשלב ראשון בערוצי הטלוויזיה למשך כעשרה ימים ובהמשך יעלה גם ברדיו.