מוניקה בלוצ'י תככב בקמפיין דיור ישראל לשפתונים

הקמפיין בהשקעה של מיליון שקל יכלול שילוט חוצות ועיתונות; השחקנית האיטלקיה דורגה לאחרונה כאחת ממאה הנשים היפות בעולם על ידי מגזין "מקסים" הבריטי
אפרת אדיר |

דיור ישראל מעלה קמפיין עולמי בכיכובה של השחקנית האיטלקיה, מוניקה בלוצי, לקו החדש של שפתוני "ROUGE DIOR". עם השקת הקמפיין ברחבי העולם ציין קלוד מרטינז, יו"ר דיור העולמי, כי "בלוצ'י ממשיכה מסורת ארוכת שנים והיא עבורנו לא רק שחקנית גדולה, אלא גם אישה מנצחת ואזרחית העולם".

חברת אינטרקוסמא, הזכיינית הבלעדית ומשווקת מותג דיור קוסמטיקה בישראל, משקיעה בקמפיין מיליון שקל, אשר יכלול שילוט חוצות ועיתונות, באמצעות ברוקנר נטע.

בלוצ'י דורגה לאחרונה כאחת ממאה הנשים היפות בעולם על ידי מגזין "מקסים" הבריטי. לדברי עמנואל פיתוסי, מנכ"ל דיור בישראל, "השקה זו ממשיכה מהלך אותו התחלתי לפני כ- 4.5 שנים עם כניסתי לתפקיד, כחלק משדרוג המותג בישראל על פי סטנדרט היוקרה האירופאי".

קולקציית השפתונים החדשה מושקת בו זמנית ב-42 מדינות בעולם ב-22,000 נקודות מכירה. מדובר בפיתוח חדשני של מעבדות דיור לשפתון המעניק לחות, נפח וקימורים מושלמים לאורך זמן, בצבעים זוהרים במרקם סאטן.

יצויין, כי המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954, אימץ במהלך השנים דמויות ידועות שהפכו לאייקון המזוהות עם נשיות, עוצמה והצלחה, כמו מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון ולאחרונה גם שרון סטון. המותג תופס כ-10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל ונחשב למוביל בשוק השפתונים באירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה