משה ברקת
צילום: דוברות משרד האוצר
TV

ביטוח הבריאות שלכם - ככה תבינו על מה אתם משלמים ותבחרו את הביטוח הנכון

ירון שמיר, מומחה פנסיוני, מסביר מדוע הרפורמה שמציע משה הברקת משמעותית, איך לבחון את ביטוח הבריאות שלכם, ואיזה ביטוח כדאי לעשות?  
עדי ברזילי | (3)

לפני כשבועיים משה ברקת, הממונה על שוק ההון, הציע שורת שינויים ברפורמה של קודמתו בתפקיד, דורית סלינג'ר.

ירון שמיר, מומחה פנסיוני, מסביר מה הם אותם שינויים ואיך זה ייראה בפועל בביטוח הבריאות של כולנו. צפו בראיון

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חיים 24/09/2019 07:36
    הגב לתגובה זו
    חבל על הכסף שלכם ביום צרה תחפשו את החברים שלכם הדבר הנכון זה לחסוך את הכסף לעת צרה.
  • 2.
    מקצוען!!! (ל"ת)
    יואב 23/09/2019 00:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    למה בדהמקרקר כל הזמן תוקפים את ברקת? (ל"ת)
    Dude 22/09/2019 19:18
    הגב לתגובה זו
השקת הכרטיס החדש של מרכנתיל. קרדיט: מרכנתילהשקת הכרטיס החדש של מרכנתיל. קרדיט: מרכנתיל

10% הנחה בסופר- בנק מרכנתיל עם כרטיס חדש

המהלך החדש של הבנק צפוי לחסוך למשקי הבית, מחזיקי הכרטיס החדש, עד 1,500 שקל בשנה על קניות המזון; הכרטיס יינתן ללא דמי כרטיס חודשיים עד שנת 2027. בין הרשתות המשתתפות: קארפור, ויקטורי, קינג סטור ודבאח

רן קידר |
נושאים בכתבה מרכנתיל

על רקע יוקר המחייה המאמיר ועליית מחירי המזון בישראל, בנק מרכנתיל משיק כרטיס מועדון חדש שנועד להקל ישירות על ההוצאה הכבדה ביותר של משק הבית הישראלי: הקניות בסופר. הבנק השיק את Mercantile First, כרטיס אשראי המעניק הנחה של 10% ברשתות מזון מובילות בפריסה ארצית. 

השימוש בכרטיס החדש צפוי לחסוך ללקוחות עד 1,500 שקל בשנה בהוצאות המזון. הכרטיס מיועד לשמש ככרטיס העיקרי בארנק ("Top of Wallet") ולהעניק ללקוחות הבנק הטבות המזוהות בדרך כלל רק עם מועדוני צרכנות גדולים.

ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית: "אחד היתרונות החזקים של בנק מרכנתיל הוא היכולת להקשיב ללקוחותיו ובעיקר להבין אותם. כרטיס אשראי מרכנתיל First עונה בדיוק על הצרכים הבסיסיים של הלקוחות שלנו, תורם משמעותית להתמודדות עם יוקר המחיה ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מהנחות שמותאמות להם אישית, ללא צורך להשתייך למועדון לקוחות".

המהלך, כולל שיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשתות המותאמות לכלל פלחי האוכלוסייה של הבנק. בין הרשתות המשתתפות ניתן למצוא את ענקיות המזון קארפור ו-ויקטורי, לצד רשתות בולטות נוספות כמו קינג סטור, סאלח דבאח, בר כל, נתיב החסד ושירה מרקט.

כדי ליהנות מההנחה, פיתח הבנק יחד עם חברת דולצ'ה ויטה מנגנון של טעינת "תו דיגיטלי". לאחר הזמנת הכרטיס, הלקוחות נכנסים לאפליקציה או לאתר הבנק וטוענים כסף לתו ייעודי. על טעינת 500 השקלים הראשונים בכל חודש, מקבלים 10% הנחה (משלמים בפועל 450 ש"ח ומקבלים שווי של 500 ש"ח לקניה). ועל טעינת 1,500 שקל נוספים מקבלים 5% הנחה. סך הכל ניתן לטעון עד 2,000 שקל בחודש קלנדרי. התשלום בקופה מתבצע באמצעות הצגת מספר כרטיס אשראי דיגיטלי, תוקף ו-CVV המתקבלים באתר לאחר הטעינה.