תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל יעבור לענבר מרחב G
בתום מכרז שהחל לפני כחודשיים, החליטה רשת מלונות ישרוטל להעביר את תקציב הפרסום לידי משרד הפרסום ענבר מרחב G. במכרז התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות, בניסיון להשאיר אותו בידיו. העברת התקציב תיעשה באופן רשמי החל מחודש יוני.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב ישרוטל בשנת 2018 עמד על 32 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים. תקציב הפרסום של הרשת מטופל באדלר חומסקי מאז עבר אליו מ-JWT ישראל לפני כעשור.
במסגרת המכרז בחנה הרשת את יכולות המשרדים המתמודדים לפי בריף שדיבר על אחד ממלונות הרשת בים המלח. לאייס נודע כי הרשת בחרה בסניף שמתקשה לעמוד ביעדי הרשת ולפי הפתרונות היצירתיים, קריאייטיבים ואסטרטגיים, שהציגו לה המשרדים להצלחת המלון, בחרה במשרד המנצח.
בראש מחלקת השיווק של ישרוטל עומד נחום קרה, מוותיקי ובכירי ענף התיירות בישראל. קרה נכנס לתפקיד ב-2008 לאחר כ-30 שנה שבהן שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברת אל-על, ארקיע ונתור. לאייס נודע עוד כי על חוג חבריו הקרובים של קרה נמנית יפית גרינברג (ג.יפית) שמחזיקה במניות במשרד הפרסום ענבר מרחב כחלק מאחזקותיה בקבוצת התקשורת G. מתחת לקרה משמשת טלי אלידן כמנהלת השיווק של הרשת וגם היא לקחה חלק בהליך בחירת משרד הפרסום.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אגב, תקציב הדיגיטל המהווה חלק נאה מתקציב הפרסום של ישרוטל, יישאר בידי חברת אימפרשן מדיה שמנהלת את הפרסום הדיגיטלי של ישרוטל מזה 7 שנים.
ברשת ישרוטל אישרו את הפרטים לאייס. מענבר מרחב ואדלר חומסקי לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
- 7.עוד לא קראתי תגובה מפרגנת בענף. אתם עם של קנאים!! (ל"ת)מיכאל 09/04/2019 19:34הגב לתגובה זו
- 6.קרמיט (ל"ת)מיס פיגי עוד שם ? 03/04/2019 22:24הגב לתגובה זו
- 5.ישרוטל בארץ הקומבינות של גימל יפית (ל"ת)מ. כוערת 03/04/2019 21:02הגב לתגובה זו
- 4.אדלר לא ניסו לברוח מהם לפני חודשיים? (ל"ת)ראובן 03/04/2019 18:28הגב לתגובה זו
- 3.ברנש 03/04/2019 18:08הגב לתגובה זוהתקציב הכי משמעותי שהביאו בעשור האחרון
- הביאו עאלק. (ל"ת)פוטין 07/04/2019 15:27הגב לתגובה זו
- 2.וזיוה (ל"ת)א 03/04/2019 17:56הגב לתגובה זו
- 1.תותחים!!! (ל"ת)משה פלדמן 03/04/2019 17:45הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.