אילן פלד חוזר: יוביל את קמפיין "ערוץ המבצעים" של שופרסל
רשת שופרסל מסמנת את 2019 כשנת המכר הדיגיטלי ולוקחת את הפעילות באונליין לשלב הבא. החברה תשיק "ערוץ מבצעים" בשיתוף עם מחלקת הקריאייטיב של גוגל שיהיה למעשה ערוץ יוטיוב שבו ישולבו קטעי תוכן לצד חשיפת הקהל למבצעי הרשת. לצורך השקת המהלך היומרני שופרסל מגייסת את אחד הקומיקאים המצחיקים בישראל ואחד הקשים להשגה - אילן פלד - שיוביל עבורה את המהלך בדמותה של ST5 - אסתי פייב.
ערוץ המבצעים של שופרסל ילווה גם בעמוד פייסבוקי ואינסטגרם שאליו יועלו תכנים בכיכובו של פלד, כולל אינטראקציה ומעורבות עם קהל הגולשים שתוביל לבניית מאגר דאטה והעדפות הקהל. בשופרסל מכוונים את המהלך לדור המילניאלס הצעיר שנמצא וגם צורך בפלטפורמות אינטרנטיות ולשם כך גם בנו שפה תקשורתית מבוססת תוכן.
כאמור, הקונספט נהגה בשיתוף מחלקת הקריאייטיב של גוגל וחברת Interaction מקבוצת אדלר חומסקי ועל פי שופרסל מדובר בניסיון ראשון בעולם כולו - של יצירת פלטפורמת תוכן לטווח ארוך שתוביל בסופו של דבר לפעולות מכר ברשת. מבחינת הגיוון המוצרי, ההתמקדות תהיה במוצרי NON FOOD לצד קניות הסופר הרגילות.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קטעי התוכן שיעלו בערוץ שופרסל ייכתבו על ידי אילן פלד וצוותי אדלר חומסקי ולמעשה ישלבו בין תוכן להצגת מוצרים במעין פרסומת-"גאג" קצר. במסגרת המהלך, עליו יושם דגש בשנה הקרובה, פלד צפוי לשמש בתפקיד המרכזי כפנים של הפעילות הפרסומית כשהמטרה היא לבנות סביבו קהל אוהד עם עוקבים רשומים שנחשפים למבצעים על בסיס יומיומי.
פלד כזכור כיכב בתכנית "אחד העם" ו"אחד העם 101" בדמותה של הפקחית מירי פסקל שהפכה לדמות פולחן, שנים אחרי ירידתה של הסדרה מהאוויר. כמו כן, פלד הצליח להפיח חיים באחת מקטגוריות מהמזון הבנאליות - דגני בוקר - עם דמותה של "דנית" במסגרת הקמפיין עטור הפרסים של באומן עבור תלמה-ברנפלקס, שנמשך מספר שנים וסיפק מספר רב של פרסומות וקטעי תוכן שזכו לשבחים.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 23.Ice 15/04/2019 08:23הגב לתגובה זואילן הוא עננננננק, מחכה לבאות...
- 22.שירי 03/04/2019 11:51הגב לתגובה זוחחחחחחחחיח
- 21.אוי זה עושה לי טוב (ל"ת)חצילי 02/04/2019 21:06הגב לתגובה זו
- 20.שובו של המלך חחחחח (ל"ת)נחליאלי 02/04/2019 16:12הגב לתגובה זו
- 19.ירון 02/04/2019 13:12הגב לתגובה זויו...זה כל כך רע
- 18.ימותו הקנאים קורע (ל"ת)לא קנאי 02/04/2019 13:01הגב לתגובה זו
- 17.גרטה 02/04/2019 12:51הגב לתגובה זואילן התותח רמה מעל כולם
- 16.זה הדבר הכי גרוע שראיתי בחיים (ל"ת)חחחחח 02/04/2019 11:03הגב לתגובה זו
- 15.גיא 02/04/2019 10:49הגב לתגובה זואולי במקום לשלם ים כסף לפרזנטורים ולנסות בכח להצחיק, פשוט תמכרו מוצרים במחירים תחרותיים ולא יקרים מכל מקום אחר.
- 14.פיפי!! (ל"ת)זה פיפי!! 02/04/2019 09:36הגב לתגובה זו
- 13.מעריץ 02/04/2019 09:29הגב לתגובה זופשוט מעולה וקורע!!
- 12.פשוט... לא. (ל"ת)מביך 02/04/2019 02:13הגב לתגובה זו
- 11.משרד מביך בחייאת (ל"ת)דניס 02/04/2019 00:57הגב לתגובה זו
- 10.בנננה קרום איזה מלךך (ל"ת)אלכס אנסקי 01/04/2019 23:18הגב לתגובה זו
- 9.מקורב 01/04/2019 21:46הגב לתגובה זומכירות לא יהיו מזה
- 8.יגאל 01/04/2019 20:51הגב לתגובה זואולי זו פשוט אותה דמות שראינו במיקרוסופט שממחזרת את דנית שממחזרת אחד העם אחד ואולי זה פשוט כל כך לא טוב, לא מצחיק. פשוט לא מצחיק. בעסה.
- 7.וואו, זה היה ארוך (ל"ת)אבנר 01/04/2019 19:56הגב לתגובה זו
- 6.נחום תקום 01/04/2019 18:48הגב לתגובה זויששש
- 5.הרסו את הפרזנטור הכי טוב בתעשייה (ל"ת)אסתי 01/04/2019 18:27הגב לתגובה זו
- 4.לא מצחיקקקק (ל"ת)טל 01/04/2019 18:11הגב לתגובה זו
- 3.יואב 01/04/2019 18:09הגב לתגובה זו2019 ומבחינת אדלר איקומרס זה משהו שקשור לחלל. פתאטי
- זה כי עובדים אצלם חבורה של בני 40 (ל"ת)כפרי 02/04/2019 11:18הגב לתגובה זו
- 2.אלונה 01/04/2019 17:49הגב לתגובה זומנעד הדמויות של אילן פלד צר, אותה עארס-וומן בכל המשחקים, אותן מאנטרות, אותן מחוות ואותו הומור שכבר מזמן הפסיק להצחיק. ומי משלם על בזבוז הכסף בפרסומת הזו? אנחנו, במחירים המופקעים של שופרסל
- 1.דני 01/04/2019 17:44הגב לתגובה זותנסו אולי קופירייטר שיודע לכתוב לגאון הזה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
