TV

אילן פלד חוזר: יוביל את קמפיין "ערוץ המבצעים" של שופרסל

שופרסל לוקחת צעד קדימה במכירות אונליין. תשיק "ערוץ מבצעים" בשיתוף עם גוגל ואדלר חוסמקי שיהיה למעשה ערוץ יוטיוב שבו ישולבו קטעי תוכן לצד חשיפת מבצעים
משה בנימין | (24)

רשת שופרסל מסמנת את 2019 כשנת המכר הדיגיטלי ולוקחת את הפעילות באונליין לשלב הבא. החברה תשיק "ערוץ מבצעים" בשיתוף עם מחלקת הקריאייטיב של גוגל שיהיה למעשה ערוץ יוטיוב שבו ישולבו קטעי תוכן לצד חשיפת הקהל למבצעי הרשת. לצורך השקת המהלך היומרני שופרסל מגייסת את אחד הקומיקאים המצחיקים בישראל ואחד הקשים להשגה - אילן פלד - שיוביל עבורה את המהלך בדמותה של ST5 - אסתי פייב. 

ערוץ המבצעים של שופרסל ילווה גם בעמוד פייסבוקי ואינסטגרם שאליו יועלו תכנים בכיכובו של פלד, כולל אינטראקציה ומעורבות עם קהל הגולשים שתוביל לבניית מאגר דאטה והעדפות הקהל. בשופרסל מכוונים את המהלך לדור המילניאלס הצעיר שנמצא וגם צורך בפלטפורמות אינטרנטיות ולשם כך גם בנו שפה תקשורתית מבוססת תוכן. 

כאמור, הקונספט נהגה בשיתוף מחלקת הקריאייטיב של גוגל וחברת Interaction מקבוצת אדלר חומסקי ועל פי שופרסל מדובר בניסיון ראשון בעולם כולו - של יצירת פלטפורמת תוכן לטווח ארוך שתוביל בסופו של דבר לפעולות מכר ברשת. מבחינת הגיוון המוצרי, ההתמקדות תהיה במוצרי NON FOOD לצד קניות הסופר הרגילות.

 

קטעי התוכן שיעלו בערוץ שופרסל ייכתבו על ידי אילן פלד וצוותי אדלר חומסקי ולמעשה ישלבו בין תוכן להצגת מוצרים במעין פרסומת-"גאג" קצר. במסגרת המהלך, עליו יושם דגש בשנה הקרובה, פלד צפוי לשמש בתפקיד המרכזי כפנים של הפעילות הפרסומית כשהמטרה היא לבנות סביבו קהל אוהד עם עוקבים רשומים שנחשפים למבצעים על בסיס יומיומי. 

פלד כזכור כיכב בתכנית "אחד העם" ו"אחד העם 101" בדמותה של הפקחית מירי פסקל שהפכה לדמות פולחן, שנים אחרי ירידתה של הסדרה מהאוויר. כמו כן, פלד הצליח להפיח חיים באחת מקטגוריות מהמזון הבנאליות - דגני בוקר - עם דמותה של "דנית" במסגרת הקמפיין עטור הפרסים של באומן עבור תלמה-ברנפלקס, שנמשך מספר שנים וסיפק מספר רב של פרסומות וקטעי תוכן שזכו לשבחים. 

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 23.
    Ice 15/04/2019 08:23
    הגב לתגובה זו
    אילן הוא עננננננק, מחכה לבאות...
  • 22.
    שירי 03/04/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    חחחחחחחחיח
  • 21.
    אוי זה עושה לי טוב (ל"ת)
    חצילי 02/04/2019 21:06
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    שובו של המלך חחחחח (ל"ת)
    נחליאלי 02/04/2019 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    ירון 02/04/2019 13:12
    הגב לתגובה זו
    יו...זה כל כך רע
  • 18.
    ימותו הקנאים קורע (ל"ת)
    לא קנאי 02/04/2019 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    גרטה 02/04/2019 12:51
    הגב לתגובה זו
    אילן התותח רמה מעל כולם
  • 16.
    זה הדבר הכי גרוע שראיתי בחיים (ל"ת)
    חחחחח 02/04/2019 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    גיא 02/04/2019 10:49
    הגב לתגובה זו
    אולי במקום לשלם ים כסף לפרזנטורים ולנסות בכח להצחיק, פשוט תמכרו מוצרים במחירים תחרותיים ולא יקרים מכל מקום אחר.
  • 14.
    פיפי!! (ל"ת)
    זה פיפי!! 02/04/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מעריץ 02/04/2019 09:29
    הגב לתגובה זו
    פשוט מעולה וקורע!!
  • 12.
    פשוט... לא. (ל"ת)
    מביך 02/04/2019 02:13
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    משרד מביך בחייאת (ל"ת)
    דניס 02/04/2019 00:57
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בנננה קרום איזה מלךך (ל"ת)
    אלכס אנסקי 01/04/2019 23:18
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מקורב 01/04/2019 21:46
    הגב לתגובה זו
    מכירות לא יהיו מזה
  • 8.
    יגאל 01/04/2019 20:51
    הגב לתגובה זו
    אולי זו פשוט אותה דמות שראינו במיקרוסופט שממחזרת את דנית שממחזרת אחד העם אחד ואולי זה פשוט כל כך לא טוב, לא מצחיק. פשוט לא מצחיק. בעסה.
  • 7.
    וואו, זה היה ארוך (ל"ת)
    אבנר 01/04/2019 19:56
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נחום תקום 01/04/2019 18:48
    הגב לתגובה זו
    יששש
  • 5.
    הרסו את הפרזנטור הכי טוב בתעשייה (ל"ת)
    אסתי 01/04/2019 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא מצחיקקקק (ל"ת)
    טל 01/04/2019 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יואב 01/04/2019 18:09
    הגב לתגובה זו
    2019 ומבחינת אדלר איקומרס זה משהו שקשור לחלל. פתאטי
  • זה כי עובדים אצלם חבורה של בני 40 (ל"ת)
    כפרי 02/04/2019 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלונה 01/04/2019 17:49
    הגב לתגובה זו
    מנעד הדמויות של אילן פלד צר, אותה עארס-וומן בכל המשחקים, אותן מאנטרות, אותן מחוות ואותו הומור שכבר מזמן הפסיק להצחיק. ומי משלם על בזבוז הכסף בפרסומת הזו? אנחנו, במחירים המופקעים של שופרסל
  • 1.
    דני 01/04/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
    תנסו אולי קופירייטר שיודע לכתוב לגאון הזה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.