גולף אנד קו, בני ברק Golf
צילום: שי אפשטיין

תקציב גולף לראובני פרידן - יחליף את קסטרו במשבצת האופנה

אדלר חומסקי וראובני פרידן בדרך להשלים מהלך הצרחה. לאחר שתקציב קסטרו עשה את הדרך מראובני לאדלר, כעת תקציב גולף שכולל 6 מותגים עושה את הדרך ההפוכה
משה בנימין | (8)

כמעט חודשיים לאחר הפרידה מקסטרו לאחר 30 שנות עבודה משותפת, מסתמן שמשרד הפרסום ראובני פרידן מצא את התקציב שיחפה על האבדן במשבצת האופנה. במהלך "הצרחה" קלאסי - תקציב הפרסום של גולף שטופל באדלר חומסקי יעשה את הדרך לראובני פרידן לאחר שאדלר קיבל לידיו את תקציב קסטרו

על פי יפעת בקרת פרסום תקציב הפרסום של קבוצת גולף שכולל את GOLF & CO, גולף, גולף קידס, כיתן, אינטימה ופולגת עמד ב-2018 על כ-40 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. אמנם מדובר בתקציב נמוך יותר מה-15 מיליון המוערכים של קסטרו לשנה אך מבחינת המשרד מדובר ב"פיצוי הולם" וחשוב יותר מיידי. 

מאז פברואר 2017, רשת האופנה עובדת עם 3 פרזנטורים: שחקנית התאטרון מיה דגן, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן והשחקן והזמר צחי הלוי.

כזכור, בראובני פרידן קיבלו את החלטת קסטרו בצער מלווה בכעס. במייל פנימי שנשלח לעובדי המשרד מאת המנכ"לים המשותפים ניב חורש וזיו קורן והגיע לידי אייס, נכתב: "בוקר טוב לכולם, אחרי מאבק איתנים של זיו ואודי - קסטרו החליטו לעזוב את המשרד ולעבור לאדלר. ההחלטה היא של מור פסו סמנכלית השיווק החדשה שגדלה ועבדה עם אדלר, ולצערנו קיבלה גיבוי מגבי ואתי. זה כואב וצורב ומעליב וכוסומו, אבל אנחנו חזקים וטובים מזה. דלתות חדשות ייפתחו. קחו יום להתאבל ויאללה ממשיכים בנצחונות. אין לנו ספק שהכל לטובה".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שילוב של נפלים (ל"ת)
    יוני 20/02/2019 11:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הפרסום לא משנה כל עוד שירות הלקוחות כל כך גרוע (ל"ת)
    טל 20/02/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ראובן 19/02/2019 19:19
    הגב לתגובה זו
    נראה שבשיווק של גולף ישנים בעמידה, אולי מישהו ינער שם את העניינים. אבל רוב הסיכויים שלא. שיהיה בהצלחה...
  • 2.
    בני 19/02/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן לעשות שורט על קסטרו, אמיר גיא ייקח אותם עד התהום
  • 1.
    פנדה 19/02/2019 14:50
    הגב לתגובה זו
    האם ילדי הפלא של מוישה ואודי איבדו את זה? ימים יגידו
  • מירב 20/02/2019 13:16
    הגב לתגובה זו
    קנאה נטו.
  • מתי היה להם את זה? (ל"ת)
    תוהה 20/02/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
  • אורי זוהר 20/02/2019 10:55
    הגב לתגובה זו
    נפרדו ממותג שיכול רק לרדת ועברו למותג שיכול רק לעלות
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.