מכיס לכיס: סמל"ת מעבירה תקציבי פרסום מאדלר ל-LEAD

למרות המעבר ממשרד למשרד ואובדן הנתח הכספי, המשמעות בפועל דרמטית פחות מכיוון ש-LEAD הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי 
משה בנימין | (5)

יבואנית מותגי הרכב קבוצת סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון) המייבאת לישראל את מותגי הרכב פיאט, אלפא רומיאו, JEEP, סובארו, קרייזלר וגם סובארו לאחר שרכשה את חברת יפנאוטו, מעבירה תקציבי פרסום מאדלר חומסקי ל-LEAD ולמעשה תרכז את כל תקציבי הפרסום שלה בידיו של רמי יהודיחה

כזכור, באפריל 2016, לאחר כעשור של עבודה משותפת נפרדה סמל"ת ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי (דאז) והעבירה את תקציבי פיאט ואלפא רומיאו לידי אדלר חומסקי. במשרד טופלו גם תקציבי הפרסום של לאנצ'יה ואבארט, הגם שפעילות הפרסום של מותגים אלו הייתה מזערית. מותגי ג'יפ וקרייזלר שעברו ליד סמל"ת מחברת מכשירי תנועה טופלו אף הם באדלר ויעברו גם כן לידי LEAD.

למרות המעבר ממשרד למשרד ואובדן הנתח הכספי, המשמעות בפועל דרמטית פחות מכיוון ש-LEAD הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי שמחזיקה בו מניות לצד המייסד והמנכ"ל רמי יהודיחה. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בהצלחה ל2 הצדדים (ל"ת)
    בובו 11/02/2019 10:35
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שרלוק 11/02/2019 10:23
    הגב לתגובה זו
    תבדקו מיהי סמנכ"לית השיווק של סמלת ואיפה היא עבדה לפני שנה...
  • 3.
    טל 11/02/2019 09:44
    הגב לתגובה זו
    ושום אזכור בכתבה שסמנכ"לית השיווק של סמל"ת, שלי שפילמן, היתה לפני כן משנה למנכ"ל LEAD. מעניין..
  • 2.
    מרגישים שרגב התחיל לעבוד (ל"ת)
    רגב 10/02/2019 21:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיא 10/02/2019 17:23
    הגב לתגובה זו
    אז אחרי שזו שעבדה באדלר עברה לקסטרו ומיד העבירה את התקציב לאדלר, באה זו שעבדה בליד ועברה לסמל"ת ומיד העבירה את התקציב לליד. אכן, מקצוענות לשמה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.