ההסכם שיניב לליגת העל מיליוני חשיפות ברשתות החברתיות

פלטפורמת הסושיאל האירופאית 433 עם 18 מיליון עוקביה, תפיץ תכנים מהליגה הישראלית במסגרת פיילוט עם מנהלת הליגה. סרטון ראשון שעלה אמש כבר הניב יותר מ-3 מיליון צפיות
אלכסנדר כץ | (1)
מנהלת ליגת העל בכדורגל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אחת מפלטפורמות הסושיאל המובילות בעולם בתחום הספורט, בשם 433 – כך נודע לאייס. במסגרת זו תוכל 433 לבצע שימוש בתכנים של הכדורגל הישראלי, כגון שערים מרשימים, אירועים מצחיקים, אירועים יוצאי דופן, יחד עם מתן קרדיט לליגת העל (ובעקבות הסכם החסות שלה – היא נקראת כעת "ליגת ג'פניקה", א"כ), לקבוצה ולשחקן.   לחברה מעל 18 מיליון עוקבים באינסטגרם, ועוד מיליונים רבים בעמודים נוספים אותם היא מתפעלת הן באינסטגרם והן בפייסבוק. כבר אתמול (יום ב') בלילה עלה באינסטגרם סרטון עם שער מהעונה הקודמת של אולג אולסק ממכבי נתניה. בפחות מיממה רשם הסרטון כבר יותר מחצי מיליון לייקים וכ-3 מיליון צפיות. אגב, ממוצע הצפייה של סרטונים בעמודים המרכזיים של 433 עומד על יותר מיליון צפיות אורגניות.  
  בשלב הראשוני שיתוף הפעולה בין הצדדים מוגדר כפיילוט ל-2 הצדדים, ואין תשלום של המנהלת לפלטפורמת הסושיאל 433. אבל הפיילוט הזה בהחלט משתלב היטב בפעילות הדיגיטלית והסושיאל של המנהלת, שכלל השקה לפני שנתיים של אתר אינטרנט עם נתונים סטטיסטיים מגוונים, תכנים בלעדיים שמשודרים רק לסושיאל (כמו מצלמת מנהרה, מצלמה על הקהל ומעקב על שחקן ספציפי, א"כ), ועוד. מהלך כזה עם 433 בהחלט דרמטי הליגה הישראלית שאינה נחשבת לאחת מאריות הכדורגל של אירופה, וזאת בשל החשיפה המטורפת שהוא מניב לה, וגם לשחקן עצמו שמככב בסרטון.   במנהלת אישרו את הפרטים.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קודם שיהיו שידור ישיר של המשחקים בסלולר (ל"ת)
    אוהד מתוסכל 16/10/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.