דלתא. "זה לא פיג'מה"
צילום: צילום מסך

דלתא ואדלר עם "פרסומת שיר" שמזכירה את yes

הטרנד לא עוצר: חברת ההלבשה התחתונה עלתה היום עם פרסומת שמזכירה את קומסי קומסה של yes במוזיקה, בסט ובריקוד ההמוני
משה בנימין | (16)

מגיפת פרסומות השירים שתקפה את הפרסום הישראלי והדביקה את המפרסמים ממשיכה. האחרונה לצאת עם פרסומת שהמסר השיווקי שבה מועבר באמצעות באס עצמתי ופזמון חוזר היא חברת ההלבשה התחתונה דלתא שיצאה היום (ה) עם קמפיין לקולקציית הפיג'מות של המותג.

יש דמיון רב בין הפרסומת של דלתא, לפרסומת המוזיקלית של yes - קומסי קומסה - בכיכוב סטפן לגר ו"אמלי בן סימון" שהייתה בין המצליחות ביותר במסגרת הטרנד. הדמיון בין השתיים בא לידי ביטוי בהפקה המוזיקלית שמתחילה בקלידים אלקטרוניים ומתפתחת לקטע שנשמע כמו "פצצת מועדונים" לקהל הצעיר. אפשר למצוא קווים דומים גם בסט - זירת ההתרחשות שנראית כמו האנגר תעשייתי או חניון נטוש שהמוטיב המרכזי בו הוא הבטון החשוף, וכן בסצנות הריקוד ההמוניות. 

 

מאחורי הפרסומת עומד אדלר חומסקי, משרד הפרסום ששכלל את טרנד השירים והפך אותו להצלחה מרשימה עם "הדודה והדוד" לבזק בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט  ו"בוקר טוב, בוקר טוב" אף הוא לבזק בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב.  

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן

סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל

אחראית קריאייטיב - אידה מרקוביץ'

קופירייטרים - אידה מרקוביץ', עידו כהן

ארטדיירקטור – יוסי אבן קמה

סופרווייזרית - סנדרה גיטר

תקציבאית - נועה דבוש

מפיקה – נעמה בלז

פלנרית – איילת אספורמס

תודה רבה למחלקת טראפיק האלופה, סטודיו ביצוע וסטודיו דיגיטל

מדיה - שירי פרידמן, עינת מוניס

אינטרקשן – יפית בר, אלירן מניה

במאי – רם ברוך

חברת הפקה - מיאלמה

בית פוסט – ברודקאסט

מוזיקה – ג'וני גולדשטיין

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יסמין 11/10/2018 23:15
    הגב לתגובה זו
    לא ייתכן שאהבתם אותה.
  • 10.
    גלית 08/10/2018 22:19
    הגב לתגובה זו
    חור בראש
  • 9.
    פרסומת מגניבה השיר והתוכן (ל"ת)
    ח 08/10/2018 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איש 08/10/2018 08:51
    הגב לתגובה זו
    כל כל הרבה קרדיטים חוץ מהפרזנטורית
  • אליאנה תדהר (ל"ת)
    אלונה 08/10/2018 22:46
    הגב לתגובה זו
  • ענצצה 08/10/2018 17:01
    הגב לתגובה זו
    אליאנה תדהר
  • 7.
    סייד קיק 07/10/2018 22:36
    הגב לתגובה זו
    הענף שלנו חולה. ואתה ממש לא עוזר. אפילו מזיק. זה צהוב זה נמוך אפס ערך עיתונאי סתם לעצבן....אתה יודע מה אפילו לא ברנזאי...לא ניתוח של הקמפיין ... סתם התייחסות רדודה... אתה יודע מה זה גם אפילו לא קומסי קומסה.. אם כבר דיס איז אמריקה ואז תייצר שיחה על השפעות של זאנרים על פרסום איפה נמתח הגבול ועוד ועוד...אבל לא. בדיוק כמו "כתבת הכפילים" אתה מייצר שיחה שטוחה נמוכה וקטנה שמעודדת טוקבים זהים. שלא תגמור כמו פורום תפוז. כמו מיזבלה. בחייאת משה תהיה עיתונאי אחראי. תרימי.
  • 6.
    רפי 07/10/2018 20:42
    הגב לתגובה זו
    מה שם של השחקנית?
  • 5.
    שי 05/10/2018 11:32
    הגב לתגובה זו
    זה לא פיגמה
  • לא 27/05/2019 12:30
    הגב לתגובה זו
    בכלל
  • 4.
    מתקטננת 05/10/2018 10:34
    הגב לתגובה זו
    Respect your sleep = Respect your eyes
  • 3.
    אחראית קריאייטיב (ל"ת)
    שולי 04/10/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
  • אבל יצא יפה (ל"ת)
    אין לי מושג מזה 05/10/2018 17:22
    הגב לתגובה זו
  • קריאטיב (ל"ת)
    נועם 04/10/2018 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רזי 04/10/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
    מעבר לזה ששניהם שירים אין שום קשר
  • 1.
    מה הקשר ליס??? (ל"ת)
    סטפן 04/10/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.