דלתא. "זה לא פיג'מה"
צילום: צילום מסך

דלתא ואדלר עם "פרסומת שיר" שמזכירה את yes

הטרנד לא עוצר: חברת ההלבשה התחתונה עלתה היום עם פרסומת שמזכירה את קומסי קומסה של yes במוזיקה, בסט ובריקוד ההמוני
משה בנימין | (16)

מגיפת פרסומות השירים שתקפה את הפרסום הישראלי והדביקה את המפרסמים ממשיכה. האחרונה לצאת עם פרסומת שהמסר השיווקי שבה מועבר באמצעות באס עצמתי ופזמון חוזר היא חברת ההלבשה התחתונה דלתא שיצאה היום (ה) עם קמפיין לקולקציית הפיג'מות של המותג.

יש דמיון רב בין הפרסומת של דלתא, לפרסומת המוזיקלית של yes - קומסי קומסה - בכיכוב סטפן לגר ו"אמלי בן סימון" שהייתה בין המצליחות ביותר במסגרת הטרנד. הדמיון בין השתיים בא לידי ביטוי בהפקה המוזיקלית שמתחילה בקלידים אלקטרוניים ומתפתחת לקטע שנשמע כמו "פצצת מועדונים" לקהל הצעיר. אפשר למצוא קווים דומים גם בסט - זירת ההתרחשות שנראית כמו האנגר תעשייתי או חניון נטוש שהמוטיב המרכזי בו הוא הבטון החשוף, וכן בסצנות הריקוד ההמוניות. 

 

מאחורי הפרסומת עומד אדלר חומסקי, משרד הפרסום ששכלל את טרנד השירים והפך אותו להצלחה מרשימה עם "הדודה והדוד" לבזק בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט  ו"בוקר טוב, בוקר טוב" אף הוא לבזק בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב.  

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן

סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל

אחראית קריאייטיב - אידה מרקוביץ'

קופירייטרים - אידה מרקוביץ', עידו כהן

ארטדיירקטור – יוסי אבן קמה

סופרווייזרית - סנדרה גיטר

תקציבאית - נועה דבוש

מפיקה – נעמה בלז

פלנרית – איילת אספורמס

תודה רבה למחלקת טראפיק האלופה, סטודיו ביצוע וסטודיו דיגיטל

מדיה - שירי פרידמן, עינת מוניס

אינטרקשן – יפית בר, אלירן מניה

במאי – רם ברוך

חברת הפקה - מיאלמה

בית פוסט – ברודקאסט

מוזיקה – ג'וני גולדשטיין

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יסמין 11/10/2018 23:15
    הגב לתגובה זו
    לא ייתכן שאהבתם אותה.
  • 10.
    גלית 08/10/2018 22:19
    הגב לתגובה זו
    חור בראש
  • 9.
    פרסומת מגניבה השיר והתוכן (ל"ת)
    ח 08/10/2018 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    איש 08/10/2018 08:51
    הגב לתגובה זו
    כל כל הרבה קרדיטים חוץ מהפרזנטורית
  • אליאנה תדהר (ל"ת)
    אלונה 08/10/2018 22:46
    הגב לתגובה זו
  • ענצצה 08/10/2018 17:01
    הגב לתגובה זו
    אליאנה תדהר
  • 7.
    סייד קיק 07/10/2018 22:36
    הגב לתגובה זו
    הענף שלנו חולה. ואתה ממש לא עוזר. אפילו מזיק. זה צהוב זה נמוך אפס ערך עיתונאי סתם לעצבן....אתה יודע מה אפילו לא ברנזאי...לא ניתוח של הקמפיין ... סתם התייחסות רדודה... אתה יודע מה זה גם אפילו לא קומסי קומסה.. אם כבר דיס איז אמריקה ואז תייצר שיחה על השפעות של זאנרים על פרסום איפה נמתח הגבול ועוד ועוד...אבל לא. בדיוק כמו "כתבת הכפילים" אתה מייצר שיחה שטוחה נמוכה וקטנה שמעודדת טוקבים זהים. שלא תגמור כמו פורום תפוז. כמו מיזבלה. בחייאת משה תהיה עיתונאי אחראי. תרימי.
  • 6.
    רפי 07/10/2018 20:42
    הגב לתגובה זו
    מה שם של השחקנית?
  • 5.
    שי 05/10/2018 11:32
    הגב לתגובה זו
    זה לא פיגמה
  • לא 27/05/2019 12:30
    הגב לתגובה זו
    בכלל
  • 4.
    מתקטננת 05/10/2018 10:34
    הגב לתגובה זו
    Respect your sleep = Respect your eyes
  • 3.
    אחראית קריאייטיב (ל"ת)
    שולי 04/10/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
  • אבל יצא יפה (ל"ת)
    אין לי מושג מזה 05/10/2018 17:22
    הגב לתגובה זו
  • קריאטיב (ל"ת)
    נועם 04/10/2018 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רזי 04/10/2018 14:45
    הגב לתגובה זו
    מעבר לזה ששניהם שירים אין שום קשר
  • 1.
    מה הקשר ליס??? (ל"ת)
    סטפן 04/10/2018 14:00
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.