
לקראת הדוחות: הפרסום באינסטגרם צמח פי 4 יותר מפייסבוק
הלילה (שעון ישראל) יתפרסמו דו"חות פייסבוק לרבעון ה-2 של 2018 וכבר עכשיו ניתן לומר שמנוע הצמיחה שמוביל את ענקית הסושיאל היא אינסטגרם. על פי דיווח של אתר Marketing Land, היקף הפרסום באינסטגרם צמח ב-177% ברבעון ה-2 של 2018, לעומת הרבעון ה-2 של 2017. זאת במקביל לצמיחה של 40% בפייסבוק רבעון מול רבעון.
עם זאת, על פי חברת המחקר Merkle, מפרסמים שפרסמו ב-2 הפלטפורמות, אינסטגרם ופייסבוק, הקצו לפלטפורמת התמונות 23% מנתח הפרסום שהוקצה לפייסבוק. מנגד, לצד קצב הצמיחה האסטרונומי של אינסטגרם, היא משמשת כמענה של פייסבוק לקהל היעד הצעיר שלא מוצא בפייסבוק את מבוקשו ומעדיף במקום את יוטיוב וסנאפצ'ט.
אירוע האינסטגרם הראשון בישראל - צפו בראיון וידאו עם מנכ"לית פייסבוק ישראל
בשיחת המשקיעים האחרונה שקיימה פייסבוק עם אנליסטים, ציינו בחברה כי פוטנציאל הפרסום של אינסטגרם עצום. על פי נתוני החברה, באינסטגרם רשומים 25 מיליון עסקים אך רק כ-10% מהם, כ-2 מיליון עסקים מפרסמים בפלטפורמה באופן חודשי-עקבי. בחברה מאמינים מטבע הדברים כי בפער בין המפרסמים הקבועים לעסקים הרשומים ופעילים טמונה ההצלחה.
- כיצד להשתמש בפרסום ממומן באינסטגרם להגדלת מכירות
- האם טיקטוק יכולה להיעלם? מה הסיכוי שהאפליקציה תימכר? על הקרב הגדול שלה בשוק האמריקאי