ארץ נהדרת עונה 15, ספיישל אירוויזיון בנימין נתניהו
צילום: מסך מאקו
רייטינג

בסימן סערת התפילין: ארץ נהדרת עקפה את האח הגדול

האח הגדול עם 18.2%, הפסידה אמש לארץ נהדרת שרשמה 19.2%, ורשמה הפסד ראשון לתכנית כלשהי בערב נתון - מאז עלתה לאוויר בישראל לפני עשור
אלכסנדר כץ | (6)

מעולם לא הפסידה האח הגדול בערב שידורים בישראל, עד אתמול (יום ד'). על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הפרק הרביעי של האח (רשת 13) הניב 18.2% במגזר היהודי, ו-521 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.

 

מי שניצחה את הערב הייתה ארץ נהדרת (קשת 12) - שהמערכון שלה בו "נפתלי בנט" חובש תפילין לראשו הספיק כבר לעורר סערה גדולה - שהתחזקה ל-19.2% (541K), כשבוע לאחר שהגיעה לנתון השפל שלה – 13.3%.

 

בשבוע שעבר התמודדו 2 התכניות עם גמר גביע המדינה בכדורגל שהניב 10.9%. אתמול התחרות הייתה צנועה הרבה יותר: גמר הליגה האירופית (ערוץ עשר) הסתפק ב-4.9%.  עוד לפניו קיבלה 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) 3.3%,. זמן אמת (כאן 11) רשמה 3.1% (69K), וכולם ב-20 (ערוץ 20) עם 1% בודד.

 

'צומת מילר' (קשת 12) קיבלה 13%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 9.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-6.8%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 5.7%, סדרת הכתבות '30 שנות נתניהו' (כאן 11) הניבה 2.7%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) השיגה 1.8%, ואחריה 'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1.4%, ו'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) עם 1.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.4% וניצחה את הרצועה,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%,

ואורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.3%.

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 5.3%,

וניצחה את 'לפני החדשות' (רשת 13) עם 4.2%.

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 1.4%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 1.9%

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 13.1% (347K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.2% (227K)

(בחישוב מצרפי: 21.3% ו-574K).

חדשות עשר הניבה 7.8% (210K),

חדשות הערב (כאן 11) פושרת עם 3.2% (71K),

ואילו חדשות ערוץ 20 עם 1.4% (32K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    הכריזמה של יורם זק חסרה והנוכחות של ארץ טל! (ל"ת)
    נוי 24/05/2018 03:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    להחרים את האח הגדול. 21/05/2018 14:54
    הגב לתגובה זו
    כמה שיעמום . רייטינג שלא שווה יותר מאחוז השומן בקוטג'. מנחים רדודים ולא מוצלחים במיוחד עופר שכטר השחצן והילדותי. כמה גרוע וכמה נמוך עוד אפשר לרדת ? ולא דיברנו על האחות הגדולה המרדימה הלאומית ששינתה את הפורמט והרסה כל מה שעוד היה טוב. פורמט גרוע וליהוק גרוע של צוות מנחים מביכים.
  • 4.
    נטלי 21/05/2018 08:40
    הגב לתגובה זו
    האח הגדול איזה שעמום אין מה לראות
  • 3.
    להחזיר את השפיות 18/05/2018 00:14
    הגב לתגובה זו
    צריך לפגוע להם ברייטינג. בואו נחרים אותם הרייטינג יצנח ואז נראה אותם. יש לנו כח ביד הלוחץ על השלט. בואו נפסיק לראות את התוכנית ההזויה הזו. מספיק לבכות בואו נפעל....
  • 2.
    רשת - מחריבת פורמטים סדרתית (ל"ת)
    כלום לא השתנה 17/05/2018 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רן 17/05/2018 10:06
    הגב לתגובה זו
    הצופה יבוא לידי ביטוי בשלט,הם הורסים את הפורמט משתינים על צופי 26,כמות מהסורים אדירה,ליהוק גרוע,מנחים על הפנים,ואחות גדולה שהפורמט לא בדמה כמו יורם זק. ורשת זה רק הולך להיות גרוע יותר.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״