תרמנו במשרד אייס נור
צילום: אייס
"תרמנו במשרד"

צדיק, יש לך דקה לקריאייטיב? אייס ונור בתחרות פרסום חדשה

עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? הנה תחרות בדיוק בשבילכם: אמצו עמותה למען הקהילה, צרו עבורה קמפיין שילוט מפתיע, עשו חסד ואולי תזכו בפרס
אייס | (10)

חברת פרסום החוצות נור ואתר התקשורת ICE מכריזים על תחרות "תרמנו במשרד" בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.   המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.   ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.   המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל [email protected]. את העבודות ניתן לשלוח עד 24 ביוני 2018 (לתקנון התחרות – לחצו כאן) בליווי הפרטים הבאים:

  • כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד
  • שם המגיש/המשרד + שם העמותה
  • הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך
  • קרדיטים
  • פרטי התקשרות – נייד
  • הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.
  ב-24 ביוני יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-1 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-8 ביולי, יוכרזו הזוכים.

  ובמה זוכים?

חוץ מהפעילות המבורכת למען הקהילה, התחרות גם מעניקה פרסים ל-3 המקומות הזוכים. העבודה הנבחרת תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו.   פירוט הפרס: מקום 1: שווי מדיה 80 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה. שווי מדיה 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסד לימודי.   מקום 2: שווי מדיה 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה. שווי מדיה 15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסדי לימודי.   מקום 3: שווי מדיה 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום/מוסד לימודי.   בהצלחה לכולם.

* תקנון התחרות

הנחיות טכניות:

 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    זוהר 17/06/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    היי... אז מה הגודל שצריך להגיש בו את העבודה?
  • 6.
    זוהר 04/06/2018 13:51
    הגב לתגובה זו
    איפה ניתן למצוא רשימת עמותות?
  • 5.
    קרטיב 17/05/2018 15:20
    הגב לתגובה זו
    היי 1-איזה עמותות משתתפות בפרויקט 2- מה גודל הפורמט (אנכי / אופקי?) ? תודה
  • מערכת אייס 22/05/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    הוספתי קובץ הנחיות טכניות לעבודות. בהצלחה
  • 4.
    עידן 15/05/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    אם איני עובד במשרד פרסום אבל כן איש קראייטיב שרוצה לשלוח לתחרות עבודות זה אפשרי? או שרק משרדי פרסום ובתי ספר לפרסום יכולים לשלוח?
  • בוודאי שאפשרי (ל"ת)
    מערכת אייס 22/05/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תכלס 14/05/2018 21:25
    הגב לתגובה זו
    למה שמאות אנשי קריאיטיב בענף מדמם יקומו מחר בבוקר ויעבדו בשביל פיור פי אר עבור נור? אשמח לתשובה רצינית.
  • 2.
    בבקשה 14/05/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
    לא מספיק ברור, יש מגבלות? אין מגבלות? וואן אוף? פריסה?
  • מערכת אייס 22/05/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    שלום רב. הוספנו לאייטם הזה ולתקנון התחרות קובץ הנחיות טכניות. בהצלחה
  • 1.
    לאיש הקריאייטיב (ל"ת)
    מה האינסנטיב 14/05/2018 16:36
    הגב לתגובה זו