תרמנו במשרד אייס נור
צילום: אייס
"תרמנו במשרד"

צדיק, יש לך דקה לקריאייטיב? אייס ונור בתחרות פרסום חדשה

עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? הנה תחרות בדיוק בשבילכם: אמצו עמותה למען הקהילה, צרו עבורה קמפיין שילוט מפתיע, עשו חסד ואולי תזכו בפרס
אייס | (10)

חברת פרסום החוצות נור ואתר התקשורת ICE מכריזים על תחרות "תרמנו במשרד" בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.

 

המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.

 

ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.

 

המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל [email protected]. את העבודות ניתן לשלוח עד 24 ביוני 2018 (לתקנון התחרות – לחצו כאן) בליווי הפרטים הבאים:

  • כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד
  • שם המגיש/המשרד + שם העמותה
  • הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך
  • קרדיטים
  • פרטי התקשרות – נייד
  • הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.
 

ב-24 ביוני יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-1 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-8 ביולי, יוכרזו הזוכים.

 

ובמה זוכים?

חוץ מהפעילות המבורכת למען הקהילה, התחרות גם מעניקה פרסים ל-3 המקומות הזוכים. העבודה הנבחרת תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו.

 

פירוט הפרס:

מקום 1: שווי מדיה 80 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה.

שווי מדיה 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסד לימודי.

 

מקום 2: שווי מדיה 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה.

שווי מדיה 15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסדי לימודי.

 

מקום 3: שווי מדיה 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום/מוסד לימודי.

 

בהצלחה לכולם.

* תקנון התחרות

הנחיות טכניות:

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    זוהר 17/06/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
    היי... אז מה הגודל שצריך להגיש בו את העבודה?
  • 6.
    זוהר 04/06/2018 13:51
    הגב לתגובה זו
    איפה ניתן למצוא רשימת עמותות?
  • 5.
    קרטיב 17/05/2018 15:20
    הגב לתגובה זו
    היי 1-איזה עמותות משתתפות בפרויקט 2- מה גודל הפורמט (אנכי / אופקי?) ? תודה
  • מערכת אייס 22/05/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    הוספתי קובץ הנחיות טכניות לעבודות. בהצלחה
  • 4.
    עידן 15/05/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    אם איני עובד במשרד פרסום אבל כן איש קראייטיב שרוצה לשלוח לתחרות עבודות זה אפשרי? או שרק משרדי פרסום ובתי ספר לפרסום יכולים לשלוח?
  • בוודאי שאפשרי (ל"ת)
    מערכת אייס 22/05/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תכלס 14/05/2018 21:25
    הגב לתגובה זו
    למה שמאות אנשי קריאיטיב בענף מדמם יקומו מחר בבוקר ויעבדו בשביל פיור פי אר עבור נור? אשמח לתשובה רצינית.
  • 2.
    בבקשה 14/05/2018 17:31
    הגב לתגובה זו
    לא מספיק ברור, יש מגבלות? אין מגבלות? וואן אוף? פריסה?
  • מערכת אייס 22/05/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    שלום רב. הוספנו לאייטם הזה ולתקנון התחרות קובץ הנחיות טכניות. בהצלחה
  • 1.
    לאיש הקריאייטיב (ל"ת)
    מה האינסנטיב 14/05/2018 16:36
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.