
הפרסום בדיגיטל בארה"ב זינק ב-23% ל-40 מיליארד דולר
נתוני המחצית הראשונה של 2017 בארה"ב מצביעים על צמיחה של 23% בפרסום הדיגיטלי, למחזור שנאמד בכ-40 מליארד דולר. כך על פי נתוני ה-IAB איגוד האינטרנט האמריקאי.
הפרסום במובייל ממשיך למשמש כקטר המוביל כשהוא מהווה 54% מהמחזור, כ-22 מיליארד דולר. פורמט הוידאו בדיגיטל הוא הסקטור הצומח ביותר. על פי אנליסטים ממכון המחקר PIVOTAL, דואופול הדיגיטל השולט בפרסום העולמי - גוגל ופייסבוק - מחזיקים יחד ב-83% מהצמיחה ובסך הכל ב-73% מכל עוגת הדיגיטל האמריקאית.
מחזור הפרסום בפלטפורמות הסושיאל עמד על 9.5 מליארד דולר, עלייה של 37% לעומת 7 מיליארד במחצית הראשונה של 2016. תחום המדיה החברתית במחקר ה-IAB כולל רשתות חברתיות ואתרי גיימינג סושיאל על דסקטופ, מובייל וטאבלטים. מחזור הפרסום ברדיו הדיגיטלי (ללא פודקאסטים) במחצית הראשונה של 2017 עמד על 603 מיליון דולר, עליה של 42% לעומת 425 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2016.