אבישי עברי
צילום: צילום מסך: החינוכית

שוברים ימינה? התאגיד גייס את אבישי עברי מערוץ 20

איש הימין שהיה בעבר בצוות לאטמה והכל שפיט, ועבד עם אראל סג"ל בגלי ישראל, היה בחצי השנה האחרונה עורך תוכן ראשי של הדיגיטל בערוץ 20, שמחפש כרגע מחליף
אלכסנדר כץ | (8)

חצי שנה לאחר שהגיע לערוץ 20, אבישי עברי עוזב אותו לטובת תאגיד השידור הציבורי - כך נודע לאייס. עברי צפוי להיות עורך ומגיש בחטיבת הדיגיטל בתאגיד. בערוץ 20 כבר מראיינים מועמדים להחליף את עברי בתפקיד.

בינואר השנה הצטרף עברי לערוץ 20 לתפקיד עורך תוכן ראשי של הדיגיטל. מטרת הערוץ הייתה לשים דגש על האפיק הדיגיטלי - שכולל אתר, רשתות חברתיות ואפליקציה - שתומך בצורה משמעותית בערוץ. תחום הרשתות החברתיות חזק מאד בערוץ - והוא זכה לביקורת קשה בין היתר על הדרך בה תקף את הנשיא ראובן ריבלין, עוד בטרם עברי הצטרף לתפקיד. 

אבישי עברי שימש בעבר כעורך התוכן של אתר לאטמה, והיה בצוות הכותבים של תכנית הסאטירה הימנית של לאטמה בערוץ 1הכל שפיט. במשך תקופה הגיש תכנית עם אראל סג"ל בתחנת הרדיו גלי ישראל, השתתף בפינת 'כנסת ברשת' בערוץ הכנסת, כתב יחד עם טל שניידר בבלוג שלה – הפלוג, וכתב טורים ב-NRG. עברי השתתף פעמיים בפגישות שקיים ראש הממשלה נתניהו עם אושיות פייסבוק ימניות, כאשר הפעם הראשונה הייתה במהלך מערכת הבחירות.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דודו 04/07/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    מה היא הרויחה פה, שווה חקירה עכשיו
  • 7.
    שרון 04/07/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    של HD , סימה מואס המפיקה הדגולה
  • 6.
    מה עדיף? שמאלני מתחבל תחבולות כמו אבי מוסקל? (ל"ת)
    יוספה 04/07/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הקיבלת כבר מצלמה מהאיחוד לתעד ולהפגין עם נשות המחסומים. (ל"ת)
    לחיילת מ 4 04/07/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חיילת 03/07/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    לא יכולתם למצוא מידע פחות לאומני ויותר מוכשר? מה שהוא מפרסם ברשתות החברתיות גובל בהסתה.
  • 3.
    איתי 03/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    להגיד על כל מי שחושב שונה ממך שהוא פאשיסט זה מעשה פאשיסטי. הפוסל במומו פוסל
  • 2.
    רשות השידור = תאגיד 03/07/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    אהה יש שינוי. עכשיו יותר צעירים. באמת היה שוה להרוס,לפטר ולבזבז מיליונים .באמת שוה.
  • 1.
    אח מד-מן 03/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    בושה שנותנים במה לפשיסטים דוגמת עברי. הפצת שנאה היא העבודה הכי קלה בעולם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.