הפטריוטים ערוץ 20
צילום: נדב כהן יונתן

על רקע הסערה ברשת בפרשת החייל היורה: ערוץ 20 משיק אתר תוכן גולשים

עם נוכחות מרשימה ברשתות ודף פייסבוק עם 111 אלף גולשים, החליט הערוץ לאפשר לגולשים לשלוח תכנים שיאושרו לפני פרסום. "הקהל הישראלי משווע לפלטפורמה בה יוכל להשמיע את קולו"
אלכסנדר כץ |

כשלא אחת הוא מציג את עצמו כ"קול העם" והמקום בו יכול הימין להשמיע את קולו שלא בתיווכה של התקשורת החד-גונית, הולך ערוץ 20 צעד נוסף ומרחיב את הפעילות הדיגיטלית שלו. הערוץ משיק היום (יום ד') אתר חדש שיתבסס ברובו על תוכן גולשים. את קמפיין ההשקה של האתר החדש ילווה הסלוגן "20 - הזמן שלך להשפיע".

 

ההחלטה להעניק את הבמה הדיגיטלית לגולשים התקבלה כשהנוכחות הדיגיטלית של הערוץ זוכה להצלחה גדולה, עם עמוד פייסבוק המונה 111 אלף חברים, ורמת מעורבות גדולה במיוחד - ממוצע התפוצה השבועי של פוסטים בעמוד (Reach) עומד על יותר ממיליון איש, מעורבות הגולשים (תגובות, לייקים ושיתופים) עם 350 אלף, וקצב הגדילה האורגני עומד על כ-800 חברים בשבוע.

 

הפייסבוק של ערוץ 20 גם מצליח לעורר לא מעט סערות עם התלהמות לא קטנה נגד אישים וגורמים כאלה ואחרים. בין היתר ספג נשיא המדינה רובי ריבלין ביקורת קשה בפוסטים בערוץ פרסם, ובתגובות קשות עוד יותר לפוסטים. גם התנועה הרפורמית לא רוותה נחת.

 

את האתר יערוך אבישי עברי, שהצטרף לערוץ לפני כחודשיים כפי שפורסם באייס. באתר החדש יוכלו הגולשים להעלות תכנים בנושאים שונים, בהם אקטואליה, תרבות, כלכלה, מסורת ועוד. הטורים, המאמרים וקטעי הוידאו יפורסמו לאחר אישור של עורכי האתר. בשלב הבא מתכננים בערוץ לשלב את הכותבים המובילים, בתכניות הערוץ השונות. נוסף על תוכן הגולשים, ישולבו באתר תכנים של מגישי ועורכי הערוץ. באתר ניתן יהיה לצפות בערוץ בשידור חי, לצד ספריית VOD בה הפטריוטים עם אראל סג"ל, כלכלי בלילה עם שרון גל, הכל לציטוט עם ליאור דיין, פרשת השבוע עם גיא זוארץ, סיפורה של מדינה בהגשת אברי גלעד ועוד.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.