חשיפה או נפילה? הפרסום של פרימו אתמול הדליק את מכבי נתניה, הקולגות והאוהדים
שנתיים לאחר הפלופ עם סיפור אזרוחו של קרלוס גרסיה, חשף אמש פרימו כי כל גביעי מכבי נתניה נגנבו. בערוץ מגבים את הפרשן, גורם בקבוצה מכחיש, ההנהלה "לא יודעת", הקולגות מופתעים - והאוהדים מפרסמים וידאו שמציג מציאות שונה
היה או לא היה
ספין כדי להפחית את הביקורת על יו"ר המועדון?
אל כל הקלחת הזאת נכנסים גם אוהדי הקבוצה, שתוקפים את פרימו בקבוצות הפייסבוק השונות של ארגוני האוהדים. לצד הסרטו שרף בקבוצות הוואטספ השונות, ניתן לראות שם תמונות שצולמו - כך נטען - הבוקר, ומתעדות את הגביעים מונחים במקום. דרך הביקורת על פרימו, האוהדים למעשה מנהלים את מלחמת חורמה באוסידון ותולים בו את האשם במצבה של הקבוצה – מקום אחרון בליגה, וירידה כמעט בטוחה לליגה השנייה. הם טוענים כי הפרסום אתמול היה ספין שכל מטרתו להפחית את הביקורת מאוסידון. "היום בערב אנחנו הולכים למחות נגד אוסידון", אמר אחד מראשי ארגוני האוהדים שביקש לא לפרסם את שמו, "ואז פתאום אתמול הייתה את הידיעה הזאת, שנראה לנו שהמטרה שלה הייתה להוריד קצת את הלהבות מאוסידון, כי אז פתאום ידונו בעבר של הקבוצה ובגביעים שנגנבו". לדבריו, "העברנו לפרימו מסרים דרך אנשים בערוץ הספורט שהוא טועה ומטעה את הציבור". ואולם, בערוץ הספורט נחלצים להגנה על פרימו, ומספרים כי במהלך המעבר של הקבוצה מאצטדיון הקופסא הישן לאצטדיון החדש, נעלמו פריטים ממוזיאון מכבי נתניה, בהם גביע האינטרטוטו (בו זכתה נתניה ב-1978, הגביע האירופי היחיד בו זכתה קבוצה ישראלית מאז ומעולם, א"כ), וגם חולצות נוסטלגיות משנות ה-70. "נכון, יש את רוב הגביעים, אבל זה לא אומר שכולם נמצאים", אמר הגורם. אחת הסיבות לבאלגן הנוכחי היא פרשה אחרת בה היה מעורב פרימו בדיוק לפני שנתיים, אז הכריז בדרמטיות באמצע התכנית 'יציע העיתונות' (לצפייה בקטע - לחצו על לינק), כי ההתאחדות הישראלית עומדת לאזרח את בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה, על מנת שיקח חלק בנבחרת הישראלית.בוקר טוב לכולם. אתמול בתכנית "יציע העיתונות" הסתכל משה פרימו על הפלאפון שלו מספר פעמים במהלך הדיון על נבחרת ישראל, ולפתע...
Posted by ציון 3 on Tuesday, February 25, 2014
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
