רוצים לפנות לצעירים? ככה עושים את זה: איך הפכו את ה-WIFI לנשק נגד סרטן העור
כבר ראינו אין סוף קמפיינים הפונים לצעירים, וקוראים להם להישמר מהשמש. הסבירו להם שהם מטגנים את עצמם, הראו להם שמספרי מקרי סרטן העור נמצא בעלייה מתמדת ואפילו הראו להם איך הפנים שלהם יראו כשיהיו מבוגרים, אם ימשיכו להיחשף לשמש.
כל הרעיונות האלה טובים ויפים, אבל בואו נודה בזה, לא ממש יעילים. אף אחד מהקמפיינים האלה לא גרם לצעירים לוותר על השמש ולעבור לצל. ולכן, האגודה למלחמה בסרטן, בפרו, ניסתה לחשוב מחוץ לקופסא, והחליטה לגעת לצעירים באחת הנקודות הרגישות ביותר – WIFI.
האגודה הקימה בחוף הים שני שלטי פרסומת גדולים שיצרו צל נרחב על החוף, ובעזרת אנטנות מיוחדת וממוקדות, רק מי ששהה בצל יכול היה ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום. אבל כדי להגביר את המודעות ולא "סתם" לספק אינטרנט בחינם, הותקנו בשלט מצלמות מיוחדות שעקבו אחר אור השמש. וכך, ככול שהשמש שעקה והצל זז, כך גם ה-WIFI זז, ואילץ את הצעירים לזוז כדי להישאר בטווח הצל וכך להמשיך ולקבל WIFI בחינם.
- אלמנת הנשיא נעצרת בחשד להונאה וחברת הקופונים יוצאת להנפקה בנאסד"ק
- אמזון מתכננת כיסוי אינטרנט לווייני עולמי עד 2028
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.אריאל 20/05/2015 09:50הגב לתגובה זוהוגדר על ידי ארגון הבריאות העולמי כמסרטן אפשרי, לא ימותו מקרינת השמש, ימותו מהקרינה של הסלולרי, אחלה חינוך לצעירים.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
