עכשיו לבד: לאחר הפרק במומה - צח פלדמן יוצא לעצמאות כ-FELDMANS
צח פלדמן
פלדמן (40) שמפעיל
לדברי פלדמן: "אין זה סוד שעולם הפרסום עובר משהו. לטוב ולרע. תפקידי לקחת את הטוב ולחגוג אותו: הן בתוכן, הן בפרסום. למזלי, צברתי המון קולגות שילכו איתי יד ביד ויסתערו על כל פרויקט שיאתגר אותם: החל מפרילאנס במשרד, דרך תוכן ועד קמפיינים גדולים יותר". עוד הוא מוסיף, כי "לאחר תקופה מרתקת ומדהימה בתפקיד קופי ומנהל במשרדים המובילים בישראל, שבה נפל בחלקי לעבוד עם האנשים הטובים בתעשיה, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים. אני מוסר למומה תודה על ההזדמנות, אך לצערי הרב, הבליינדייט לא הבשיל לחתונה".
- 9.גיל 19/08/2014 02:42הגב לתגובה זואפילו שמכרת חיפושית קבריולט לפני עשור... אני אוהב אותך. בהצלחה.
- 8.Yaniv K 18/08/2014 04:46הגב לתגובה זוI am sure her will succeed and wish him the best!!!
- 7.בהצלחה צח פלדמן (ל"ת)ערן 17/08/2014 21:22הגב לתגובה זו
- 6.רונן זיידנפלד זיידוס 17/08/2014 21:04הגב לתגובה זומי אוהב אותך יותר ממני?
- 5.אוהד 17/08/2014 21:02הגב לתגובה זוחבל מאוד שלא יודעים לשמור אנשים כאלה במערכת.
- 4.צח, אתה מלך!! המון הצלחה!! (ל"ת)חברה 17/08/2014 20:58הגב לתגובה זו
- 3.בהצלחה רבה שועל מוכשר וחד שכמוך (ל"ת)ג 17/08/2014 19:54הגב לתגובה זו
- 2.אייל 17/08/2014 14:16הגב לתגובה זואת איש טוב ואדם מוכשר.
- 1.בני גנץ 17/08/2014 13:12הגב לתגובה זואולי כדאי לשאול את זמירה מה היא עשתה לצח בחודשיים האחרונים
- שמרית 18/08/2014 16:04הגב לתגובה זומעניין באמת למה...??? מעניין וחבל יותר למה הבחור לא עשה זאת קודם ?! הוא פשוט גוש כשרון מהלך על שניים !!!!! בהצלחה ויזכו לקוחותיו בחיית פרסום מהחומר הטוב שהשוק זקוק לו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.