צח פלדמן
צילום: יח"צ

עכשיו לבד: לאחר הפרק במומה - צח פלדמן יוצא לעצמאות כ-FELDMANS

פלדמן משאיר מאחוריו 12 שנה של נסיון במשרדים המובילים ויוצא לעצמאות. "לא סוד שעולם הפרסום עובר משהו. הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים"
משה בנימין | (10)

צח פלדמן שעבר מיהושע TBWA למומה פרסומאים בפברואר 2014 ומונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, חותם את הפרק במשרד לאחר חצי שנה בלבד ויוצא לעצמאות תחת השם FELDMANS - כך נודע לאייס.

פלדמן (40) שמפעיל בלוג אקטואליה יומית מאוירת וכן הוציא לאור 2 ספרי ילדים יוצא לדרך עצמאית כשבאמתחתו 12 שנים של ניסיון בעולם הפרסום. בטרם הגיע למומה - במהלך עבודתו ביהושע הוא שימש במספר תפקידים ביניהם מנהל קריאייטיב וקופי בכיר. הוא החל את דרכו בדובצקי זקס אוברוצקי ובין היתר עבר גם בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל ובאדלר חומסקי בטרם הגיע ליהושע בו הועסק כ-3 שנים.

לדברי פלדמן: "אין זה סוד שעולם הפרסום עובר משהו. לטוב ולרע. תפקידי לקחת את הטוב ולחגוג אותו: הן בתוכן, הן בפרסום. למזלי, צברתי המון קולגות שילכו איתי יד ביד ויסתערו על כל פרויקט שיאתגר אותם: החל מפרילאנס במשרד, דרך תוכן ועד קמפיינים גדולים יותר". עוד הוא מוסיף, כי "לאחר תקופה מרתקת ומדהימה בתפקיד קופי ומנהל במשרדים המובילים בישראל, שבה נפל בחלקי לעבוד עם האנשים הטובים בתעשיה, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים. אני מוסר למומה תודה על ההזדמנות, אך לצערי הרב, הבליינדייט לא הבשיל לחתונה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    גיל 19/08/2014 02:42
    הגב לתגובה זו
    אפילו שמכרת חיפושית קבריולט לפני עשור... אני אוהב אותך. בהצלחה.
  • 8.
    Yaniv K 18/08/2014 04:46
    הגב לתגובה זו
    I am sure her will succeed and wish him the best!!!
  • 7.
    בהצלחה צח פלדמן (ל"ת)
    ערן 17/08/2014 21:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רונן זיידנפלד זיידוס 17/08/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    מי אוהב אותך יותר ממני?
  • 5.
    אוהד 17/08/2014 21:02
    הגב לתגובה זו
    חבל מאוד שלא יודעים לשמור אנשים כאלה במערכת.
  • 4.
    צח, אתה מלך!! המון הצלחה!! (ל"ת)
    חברה 17/08/2014 20:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה רבה שועל מוכשר וחד שכמוך (ל"ת)
    ג 17/08/2014 19:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אייל 17/08/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    את איש טוב ואדם מוכשר.
  • 1.
    בני גנץ 17/08/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    אולי כדאי לשאול את זמירה מה היא עשתה לצח בחודשיים האחרונים
  • שמרית 18/08/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    מעניין באמת למה...??? מעניין וחבל יותר למה הבחור לא עשה זאת קודם ?! הוא פשוט גוש כשרון מהלך על שניים !!!!! בהצלחה ויזכו לקוחותיו בחיית פרסום מהחומר הטוב שהשוק זקוק לו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״