עכשיו לבד: לאחר הפרק במומה - צח פלדמן יוצא לעצמאות כ-FELDMANS

פלדמן משאיר מאחוריו 12 שנה של נסיון במשרדים המובילים ויוצא לעצמאות. "לא סוד שעולם הפרסום עובר משהו. הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים"
משה בנימין | (10)

צח פלדמן שעבר מיהושע TBWA למומה פרסומאים בפברואר 2014 ומונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, חותם את הפרק במשרד לאחר חצי שנה בלבד ויוצא לעצמאות תחת השם FELDMANS - כך נודע לאייס.

פלדמן (40) שמפעיל בלוג אקטואליה יומית מאוירת וכן הוציא לאור 2 ספרי ילדים יוצא לדרך עצמאית כשבאמתחתו 12 שנים של ניסיון בעולם הפרסום. בטרם הגיע למומה - במהלך עבודתו ביהושע הוא שימש במספר תפקידים ביניהם מנהל קריאייטיב וקופי בכיר. הוא החל את דרכו בדובצקי זקס אוברוצקי ובין היתר עבר גם בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל ובאדלר חומסקי בטרם הגיע ליהושע בו הועסק כ-3 שנים.

לדברי פלדמן: "אין זה סוד שעולם הפרסום עובר משהו. לטוב ולרע. תפקידי לקחת את הטוב ולחגוג אותו: הן בתוכן, הן בפרסום. למזלי, צברתי המון קולגות שילכו איתי יד ביד ויסתערו על כל פרויקט שיאתגר אותם: החל מפרילאנס במשרד, דרך תוכן ועד קמפיינים גדולים יותר". עוד הוא מוסיף, כי "לאחר תקופה מרתקת ומדהימה בתפקיד קופי ומנהל במשרדים המובילים בישראל, שבה נפל בחלקי לעבוד עם האנשים הטובים בתעשיה, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לקפוץ למים. אני מוסר למומה תודה על ההזדמנות, אך לצערי הרב, הבליינדייט לא הבשיל לחתונה".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    גיל 19/08/2014 02:42
    הגב לתגובה זו
    אפילו שמכרת חיפושית קבריולט לפני עשור... אני אוהב אותך. בהצלחה.
  • 8.
    Yaniv K 18/08/2014 04:46
    הגב לתגובה זו
    I am sure her will succeed and wish him the best!!!
  • 7.
    בהצלחה צח פלדמן (ל"ת)
    ערן 17/08/2014 21:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רונן זיידנפלד זיידוס 17/08/2014 21:04
    הגב לתגובה זו
    מי אוהב אותך יותר ממני?
  • 5.
    אוהד 17/08/2014 21:02
    הגב לתגובה זו
    חבל מאוד שלא יודעים לשמור אנשים כאלה במערכת.
  • 4.
    צח, אתה מלך!! המון הצלחה!! (ל"ת)
    חברה 17/08/2014 20:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה רבה שועל מוכשר וחד שכמוך (ל"ת)
    ג 17/08/2014 19:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אייל 17/08/2014 14:16
    הגב לתגובה זו
    את איש טוב ואדם מוכשר.
  • 1.
    בני גנץ 17/08/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    אולי כדאי לשאול את זמירה מה היא עשתה לצח בחודשיים האחרונים
  • שמרית 18/08/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    מעניין באמת למה...??? מעניין וחבל יותר למה הבחור לא עשה זאת קודם ?! הוא פשוט גוש כשרון מהלך על שניים !!!!! בהצלחה ויזכו לקוחותיו בחיית פרסום מהחומר הטוב שהשוק זקוק לו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.