מ-HOT לגיתם: הלל גייגר יחליף את נעה שלח-סובול וימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה
בגיתם BBDO לא מחכים הרבה זמן עם המינוי למשבצת סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. הלל גייגר, שהיה ב-5 השנים האחרונות מנהל אגף האסטרטגיה השיווקית ופיתוח המוצרים בחטיבת השיווק של HOT ימונה לתפקיד ויחליף את נעה שלח-סובול שמונתה
במסגרת תפקידו ב-HOT היה גייגר אחראי להובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, איתור מקורות בידול ומנועי צמיחה, ניהול המחקר, האנליזה והייעוץ האסטרטגי, והיה שותף בניהול המהלכים השיווקיים והפרסומיים של החברה.
טרם הצטרפותו ל-HOT כיהן גייגר 4 שנים כמנהל תחום האסטרטגיה השיווקית של סלקום. הוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות באסטרטגיה ויזמות, ותואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.
עדו הרטוב, מנכ"ל משותף בגיתם אמר: "מינויו של הלל גייגר לסמנכ"ל האסטרטגיה של קבוצת גיתם BBDO מבטא את תפיסתנו המקצועית לפיה תפקידינו כקבוצת פרסום ותקשורת שיווקית הוא לקחת חלק משמעותי בתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות והשיווקיות של לקוחות הקבוצה ולשמש כשותף אסטרטגי מוביל. אנו מאמינים כי הרקע העסקי והשיווקי העשיר של הלל בחברות מובילות במשק יסייע לכך".
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.בהצלחה, הם הרוויחו. (ל"ת)אבשלום 08/05/2014 18:39הגב לתגובה זו
- 2.ועד 08/05/2014 15:45הגב לתגובה זומינויים חדשים לפני השביתות
- 1.יופי 08/05/2014 15:28הגב לתגובה זולוקחים מישהו שתפקד כמנהל ב-2 חברות שנואות תחומן שיוביל לאן בדיוק?
- מה הקשר (ל"ת)מנחם 12/05/2014 21:50הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
