ארץ נהדרת ספיישל העשור לובה
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2

היה צפוי: בתום עונה בה כמעט לא הופיע - טל פרידמן עוזב את 'ארץ נהדרת'

זעזוע ב'ארץ נהדרת': פרידמן חותם 11 עונות בתכנית מהמצליחות בטלוויזיה. בין הדמויות ששיחק: לובה, שרון וברק. פרידמן: "יוצא עכשיו לדרך עצמאית"
אלכסנדר כץ | (4)

אחרי עונה בה כמעט ולא הופיע - מבחירה, החליט טל פרידמן לפרוש מהתכנית ארץ נהדרת של קשת. תכנית סיום העונה במוצ"ש הקרוב, תהיה גם תכנית הפרידה מהאיש שהפך במהלך השנים לאחד הקומיקאים המובילים בישראל, וחלק ממנה יוקדש לפרידמן.

ב-11 השנים האחרונות, כבש פרידמן את מקומו בציבוריות הישראלית, בראש ובראשונה עם הדמות 'לובה', אבל גם עם 'אומלטה' (אודטה שוורץ), 'חיזקי' ו'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים לשלל דמויות, בהן שלי יחימוביץ, אריק שרון, אהוד אולמרט, רון קופמן וזאב נחמה.

פרידמן מסר הבוקר (יום ג') כי "אני מצדיע למולי ולכותבים המופלאים על שנים של יצירתיות, שיאים מקצועיים ושל הרבה צחוקים בחדר הכותבים, מצדיע לנבחרת הקומיקאים המובילה בארץ, מצדיע לצוות ההפקה הטוב והמיומן ביותר שיש - היינו משפחה במשך 11 שנה ונישאר חברים לתמיד. אני יוצא עכשיו לדרך עצמאית שבמרכזה מופע הסטנד אפ שלי שרץ בכל הארץ, וכמובן מפתח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים - תודה לכולם מעומק הלב".

העורך הראשי של התכנית, מולי שגב, הוסיף כי טל הוא ללא ספק אחד הסמלים של 'ארץ נהדרת' - הוא האחראי העיקרי לפריצה שלה בעונות הראשונות ועמוד תווך עד היום. הכישרון, הטירוף והכריזמה שלו הם חד-פעמיים וחסרי תחליף. חוץ מזה הוא גם חבר יקר שלי וקשה לי לדמיין את המשמעות של לעבוד בלעדיו. ביום הזה לא נותר אלא לחבק, לאחל הצלחה ולומר תודה ענקית על אינספור דמויות ורגעים קורעים מצחוק שאנחנו, כמו רבים מצופי הטלוויזיה בישראל, לעולם לא נשכח. טל ממשיך הלאה. גם 'ארץ נהדרת'. פרישה של כוכבים ותיקים ואהובים היא תמיד הזדמנות לכישרונות חדשים לקבל במה וביטוי. וכמו במקרים הקודמים, טל יהיה לנצח חלק מהמשפחה ואני בטוח שעוד ניפגש בהופעות אורח בעונות הבאות שלנו".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אסי 29/04/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
    שמישהו יגיד לערן זרחוביץ שהוא לא מצחיק. הוא פשוט השתלט כמעט על כל המערכונים שם ולמעט ישעיהו ליבוביץ הוא פשוט לא מצחיק. יש פער גדול מאד בין הדור החדש לדור הקודם. היחיד שעשה את המעבר בצורה מוצלחת הוא יובל סמו. השאר חלשים מאד - זרחוביץ, ליאת הרלב, שני כהן וכמובן רועי בר נתן. התכנית הזאת גדולה עליהם לצערנו. טל הוא קומיקאי ענק ונדיר אבל גם הוא יודע שכבר שנתיים-שלוש הסחורה לא מסופקת. היחיד שהבין באמת בזמן הוא... אני ;)
  • 2.
    כבר 4-5 שנים שאין שם רמה. ברח מאוחר מידי (ל"ת)
    !!! 29/04/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יודע דבר 29/04/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    כמה פעמיים שמעתם מאנשים על ארץ נהדרת זה לא זה ,המון.
  • אזרח 29/04/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    סה"כ מדובר בבחור שיש מה להגיד עליו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.