עוד נציגה בפסטיבל קאן: שרית אלתר ממדיה-קום תשפוט בקטגוריית המדיה
פסטיבל קאן שמקיים מדי שנה את אירוע תחרות הקרייאיטיב הגדול בעולם, פרסם את רשימת השופטים המלאה שזומנה לקחת חלק באירוע המכובד. במסגרת זו, נציגת ישראל בפאנל השופטים, תהיה שרית אלתר, מנהלת קבוצת לקוחות (בזק בינ"ל, תמי 4, אלקטרה, יפאורה, צ'מפיון מוטורס ועוד) בחברת המדיה של אדלר חומסקי 'מדיה-קום'. אלתר תצטרף לרונית יעקבי, סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון שתשפוט אף היא בתחרות.
אלתר (31) הצטרפה למדיה-קום ולתחום הפרסום לפני כ-5 שנים, עם סיום תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל בהתמחות בתקשורת שיווקית. יצוין כי אלתר היא השופטת השנייה שמדיה-קום שולחת לתחרות קאן. קדם לה גלעד כץ ששפט אף הוא בקטגוריית המדיה לפני כ-4 שנים. באותה השנה זומן גם קובי ברקי משמעוני פינקלשטיין ברקי לשפוט בפסטיבל קאן, והיה הראשון מישראל שעשה זאת בקטגוריית הדיירקט.
אלתר אמרה היום (יום ד') לאייס: "אני מאד מתרגשת מהמעמד ומהכבוד הגדול שנפל בחלקי, ומקווה לייצג את מדיה קום ואת קבוצת אדלר חומסקי בכבוד גם בחו"ל"
כמדי שנה המדינות המשתתפות בתחרות הפרסום בקאן שולחות נציגים מטעמם לכהן כשופטים. מספר הנציגים שכל מדינה שולחת, נקבע לפי ההצלחות של משרדי הפרסום מאותה מדינה בשנה שעברה. מידת ההצלחה נקבעת לפי היחס שבין היקף ההגשות לזכיות באריות (Lions) בפועל. בשנה שעברה הוזמנה לשפוט בתחרות הדס ליבר - סמנכ"ל הקריאייטיב של JWT ישראל. ליבר שפטה בקטגוריית הדיירקט.
לכל קטגוריה מתוך ה-17 שנכללות בתחרות יש צוות שופטים ייעודי שמעליו מכהן נשיא. מטבע הדברים מדובר בבכירי תעשיית הפרסום המגיעים מהרשתות והסוכנויות המובילות בעולם. בין הנשיאים שנבחרו לעמוד בראש צוותי השיפוט השנה, ניתן למצוא שמות כמו דייויד סייבל, מנכ"ל רשת y&r שיכהן כנשיא קטגוריית האפקטיביות; אמיר קסאי, מנהל הקריאייטיב הראשי של רשת DDB; טום בדייקר, יו"ר AKQA שיעמוד בראש קטגוריית החדשנות ועוד. בראש קטגוריית המדיה בה תשפוט אלתר מכהן כנשיא Matt Seiler (מאט סיילר), מנכ"ל הפעילות הגלובלית של IPG Mediabrands המעסיקה 8,500 עובדים ביותר מ-130 מדינות מסביב לעולם.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות שיש תחרויות שנחשבות לקשות יותר בכל הנוגע לחלוקת הפרסים, קאן הוא אירוע השיא של התעשייה - הוא נחשב לכינוס העולמי הגדול ביותר של אנשי קריאייטיב, אושיות פרסום מיתולוגיות ומפרסמים מובילים. לתחרות מוגשות כ-34 אלף עבודות מ-90 מדינות. הוא מתפרש על פני 7 ימים שכוללים סדנאות, הרצאות, וטקסי הענקת פרסים, וכ-11 אלף אורחים פוקדים אותו מדי שנה.
- 7.מברוק, אחת הרציניות, מגיע לך. (ל"ת)08/04/2014 08:01הגב לתגובה זו
- 6.נעמה אבוגואונם 21/03/2014 11:14הגב לתגובה זואני אוהבת אותו
- 5.מוקי 20/03/2014 11:08הגב לתגובה זועם כל הכבוד, מה למישהי שקונה זמן אוויר ולקריאייטיב והבנה בפרסום? (אולי אני טועה. לא להעלב)
- 4.אלופה!!!! (ל"ת)שחר 20/03/2014 09:45הגב לתגובה זו
- 3.מגיע לה.. אחת המוכשרות בתחום המדיה בישראל (ל"ת)יויו 19/03/2014 21:19הגב לתגובה זו
- 2.רווקה? (ל"ת)משהאלכס 19/03/2014 20:26הגב לתגובה זו
- 1.מה הדס ליבר אמורה לעשות? להישאר בארץ ולעבוד?? (ל"ת)רגע אחד!!!! 19/03/2014 17:25הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
