פרסום ראשון

הפרד ומשול: חברת הביטוח 'הפניקס' יוצאת למכרז על הטיפול בתקציב הדיגיטל

מערך הפרסום של הפניקס כולל את אדלר חומסקי ו'פלא פה' שמטפל בתקציב הסושיאל. ההערכות הן שתקציב הפרסום בדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקל
משה בנימין |

האם חברת הביטוח 'הפניקס' בדרך לגיוס ספק שלישי למערך הפרסום? לאייס נודע כי החברה מנהלת בימים אלו מכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום שלה.

ההערכות הן שחלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום של 'הפניקס' עומד על כ-2 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. בחברת הביטוח מקיימים בימים אלה מגעים עם מספר סוכנויות דיגיטל, מהן ביקשה החברה הצעות מחיר לניהול רכש המדיה בדיגיטל, וייתכן כי בשלב הבא תבקש החברה לראות מצגת קריאייטיב לפי בריף ייעודי. עד לאחרונה, 'K לוג'יק' היתה מי שטיפלה בתקציב הדיגיטל של הפניקס.

יוזכר כי בחלק הארי של תקציב הפרסום מטפל 'אדלר חומסקי', שעומד מאחורי השקת השפה התקשורתית החדשה של מותג הביטוח תחת הקונספט: "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס". לאחרונה פורסם כי סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי 'פלא פה' תטפל בתקציב הסושיאל של חברת הביטוח.

סמנכ"ל השיווק של הפניקס ומי שאחראי למערך הפרסום של החברה הוא איתן ויצמן, שמונה לתפקיד בספטמבר 2013, לאחר סיום דרכה של גלית בן שמחון. ויצמן שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של טמבור. גורם בשוק הפרסום אומר לאייס שלא לייחוס: "מהלך שכזה, של פיצול התקציבים לכל ספק בנפרד, תואם את מדיניות התמחור הקשוחה של ויצמן".

מחברת 'הפיניקס' לא נמסרה תגובה לידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה פטריק דרהי

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה לא שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי. הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה על רכישת ידיעות אחרונות בהולד והלכה למעשה ביטול. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, כנראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות,  תוביל לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. הוא כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב - עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד כסף שלו על ערוץ חדשות. ולכן, המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10,000 שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15,000 שקל לשנה עד שנתיים, ו-20,000 שקל למעלה משנתיים. 

עובדים נדרשים לפנות עד סוף השבוע למשאבי אנוש, והוועד ממליץ לשקול את ההצעה בשל חוסר ודאות עתידי. יש כאן טריק - עובד שלא יפרוש מרצון יכול למצוא את עצמו מפוטר בהמשך. דרהי מצפה להגיע להיקף גדול של מפוטרים מרצון.