פרסום ראשון

הפרד ומשול: חברת הביטוח 'הפניקס' יוצאת למכרז על הטיפול בתקציב הדיגיטל

מערך הפרסום של הפניקס כולל את אדלר חומסקי ו'פלא פה' שמטפל בתקציב הסושיאל. ההערכות הן שתקציב הפרסום בדיגיטל עומד על כ-2 מיליון שקל
משה בנימין |

האם חברת הביטוח 'הפניקס' בדרך לגיוס ספק שלישי למערך הפרסום? לאייס נודע כי החברה מנהלת בימים אלו מכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום שלה.

ההערכות הן שחלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום של 'הפניקס' עומד על כ-2 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. בחברת הביטוח מקיימים בימים אלה מגעים עם מספר סוכנויות דיגיטל, מהן ביקשה החברה הצעות מחיר לניהול רכש המדיה בדיגיטל, וייתכן כי בשלב הבא תבקש החברה לראות מצגת קריאייטיב לפי בריף ייעודי. עד לאחרונה, 'K לוג'יק' היתה מי שטיפלה בתקציב הדיגיטל של הפניקס.

יוזכר כי בחלק הארי של תקציב הפרסום מטפל 'אדלר חומסקי', שעומד מאחורי השקת השפה התקשורתית החדשה של מותג הביטוח תחת הקונספט: "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס". לאחרונה פורסם כי סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי 'פלא פה' תטפל בתקציב הסושיאל של חברת הביטוח.

סמנכ"ל השיווק של הפניקס ומי שאחראי למערך הפרסום של החברה הוא איתן ויצמן, שמונה לתפקיד בספטמבר 2013, לאחר סיום דרכה של גלית בן שמחון. ויצמן שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של טמבור. גורם בשוק הפרסום אומר לאייס שלא לייחוס: "מהלך שכזה, של פיצול התקציבים לכל ספק בנפרד, תואם את מדיניות התמחור הקשוחה של ויצמן".

מחברת 'הפיניקס' לא נמסרה תגובה לידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.