הישג למיכאל מור יוסף ועומר אסף: 'פלא פה' תטפל בסושיאל של 'הפניקס'

סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי מצטרפת למערך הפרסום של 'הפניקס' לצד אדלר חומסקי. לאחרונה השיקה חברת הביטוח שפה תקשורתית חדשה
משה בנימין | (6)

סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי 'פלא פה', בבעלותם של עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף, רושמת הישג משמעותי עם גיוס חברת הביטוח הפניקס לשורותיה - כך נודע לאייס.

לדברי עומר המעגן-אסף, מנכ"ל הסוכנות: "'פלא פה' תהיה אחראית על כלל פעילות הניו מדיה והמדיה החברתית של הקבוצה. צפויה לנו שנה מאתגרת של עשייה משותפת עם דגש על יצירתיות מצד אחד, ומצד שני פוקוס על הישגים ותוצאות".

לאחרונה השיקה חברת הביטוח שפה תקשורתית חדשה, באמצעות אדלר חומסקי, תחת הקונספט "במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס". את השפה החדשה מוביל כפרזנטור השחקן גיא לואל. עם השקת הקמפיין החדש שעלה בשבועות האחרונים לאוויר אמר איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק בחברת הפניקס: "החלטנו לרענן את האמירה השיווקית עם מסר חדש המתאים למציאות העכשווית".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מירב 02/03/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    הוא מוכשר, הוא יצירתי והכי חשוב שהוא בן אדם. שמחה לשמוע שהסוכנות שלהם גדלה ומתפתחת. מגיע להם
  • 2.
    ההוא מצד ימין תפוס !?? (ל"ת)
    נאורה 02/03/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יעל 02/03/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    מה זה כי הוא "מגניב" כזה ?
  • מכיר אותו 02/03/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    פשוט שומר על צניעות כזה הוא
  • מיכל 02/03/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    זה באמת נראה לך שהוא אהבל? איזו תגובה מטומטמת שלא נעים לומר אבל אם הוא אהבל אז את עאמה בריבוע (תפתחי מילון סלנג אם בא לך להבין מה זה עאמה) את לא מכירה אותו בכלל חצופה! את יודעת כמה חכם ושנון הבחור הזה? אני במקרה עוקבת אחריו בפייסבוק והוא אדיר!! הלוואי והיה לך רבע מהשכל שיש לו. והתמונה עם משקפי השמש היא פשוט כי ככה בא לו כנראה, מה כואב לך?
  • חי בסרט 02/03/2014 14:04
    אתה לא באמת מעניין אף אחד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.