מלכודת הסוכר של 'המקור': יותר מ-37% למשימת המנה האחרונה ב'מאסטר-שף'
רביב דרוקר ורזי ברקאי התקשו להתמודד עם קינוח אגרטל הפרחים של מאסטר-שף. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המקור (ערוץ 10) קיבלה 7% בכתבה על החקלאים בבקעת הירדן שנערכים לאפשרות לפינוי, ובתחקיר על אתר בחדרי חרדים, ירידה מ-8.5% בשבוע שעבר. ואילו 'מאסטר-שף' (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.1% עם יותר ממיליון צופים. בשבוע שעבר קיבלה התכנית 37.9%.
חי בלילה (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-18.5%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 11.1%, 'המתנחל' (ערוץ 10) קיבלה 6.2%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-2.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 4.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 7.5%, מול 4.1% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) חזקה עם 14.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם נתון גבוה גם כן - 16.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נחלשה במקצת ל-7.9%.
בגזרת החדשות: ערב חזק מאד למהדורת החדשות של ערוץ 2 שקיבלה 27.2%, מול 8.5% בלבד ל'חדשות 10' ו-4.5% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 4.ש. שיפר 30/01/2014 13:42הגב לתגובה זוברקאי נוטל בהם חלק הם מחוץ לסדר היום התקשורתי שלי וכנראה גם של לא מעט אנשים אחרים. די, מספיק רזי. לך כבר הבייתה, בבקשה! נמאסת.
- 3.הקופים מהמזרח ראו מסטרשף והאינטלגנטים המקור (ל"ת)aa 30/01/2014 11:56הגב לתגובה זו
- 2.מאוד נהנים לסגור את הלילה בחי בלילה (ל"ת)ריטה 30/01/2014 10:54הגב לתגובה זו
- 1.אייל 30/01/2014 09:37הגב לתגובה זוחבל שלא יותר אנשים רואים אותה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
