שינוי מבני בוואלה: מאחד את מחלקות השיווק והמכירות - ערן גוטדנקר ינהל
ערן גוטדנקר מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות באתר וואלה, וימשיך לשמש גם בתפקידו הנוכחי כסמנכ"ל השיווק.
גוטדנקר (34) הצטרף לוואלה לפני כ-5 שנים ועבד בתפקידים שונים בניהול המכירות, עד שמונה לפני כשנתיים לסמנכ"ל השיווק של החברה. עד לאחרונה שימש בתפקיד סמנכ"ל המכירות יוסי ארז, שעזב את התפקיד ומונה למנכ"ל מקאן דיגיטל.
כעת קיבל גוטדנקר אחריות על 2 המחלקות, ויאחד אותן למחלקת שיווק ומכירות שתעבוד במקביל מול מפרסמים ומול גולשים. בנוסף, גוטדנקר מרכז גם את תחום הדוברות,
- 5.רונן 08/08/2013 10:45הגב לתגובה זובן אדם מקסים ומוצלח.
- 4.מוטי 08/08/2013 07:28הגב לתגובה זולא ייאמן הבן אדם לא מפסיק לעשות טעויות
- 3.חבר של פיני 07/08/2013 13:03הגב לתגובה זומתי אילן ילך הביתה ? מתי אלוביץ יבין שהאיש עשה את שלו ? 3 סמנכלי מכירות עזבו אותו בשנתיים האחרונות ? היחידי שיכול להחליף את יוסי זה שי מנגולי . כל חלופה אחרת נועדה לכישלון .
- יניב 12/08/2013 16:51הגב לתגובה זואם שי יהיה סמנכ"ל אפשר סופית לסגור את וואלה. גוטנקר מעולה!! שיהיה לאיש בהצלחה!
- שי מנגולי צריך לפרוש יחד עם אילן (ל"ת)רוי 07/08/2013 13:13הגב לתגובה זו
- אחד שיודע 12/08/2013 17:12עד הפנסיה.. רק שירי הכהן יודעת לעבוד מול משרדים ובגלל זה אוהבים לעבוד רק איתה. לגבי גוטדנקר, שמעתי שהוא נעים הליכות ומקצועי. שיהיה לחייל (כי כל מי שעובד תחת אילן הוא חייל) בהצלחה!
- חבר של פיני 07/08/2013 13:30שי יעשה סדר בכל התחום - מספיק ל-CPC של 4 ש"ח . מספיק עם גניבות הכסף של של הממשרדים מהמפרסמים והאתרים . מספיק עם הקראייטיב הנמוך שמשרדים עושים . כל המשרדים מפחדים מהיום ששי יהיה סמנכ"ל מכירות . והאמת גם עובדי וואלה מפחדים כי אז הם באמת יצטרכו לעבוד.
- 2.שמרית 07/08/2013 11:53הגב לתגובה זועכשיו הוא לא יעשה כלום בשני התפקידים מדהים
- 1.בהצלחה גוטה! (ל"ת)קפטן אמריקה 07/08/2013 09:46הגב לתגובה זו
- איציק 07/08/2013 11:12הגב לתגובה זוערן בהחלט הבחירה הנכונה, מקצוען אמיתי ואיש טוב. בהצלחה גבר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
