עופר משולם
צילום: אוהד רומנו

איש השיווק של חודש מאי: מנהל השיווק של 'מכבי שירותי בריאות' עופר משולם

משולם נבחר בזכות הצלחת המהלך 'מכבי שלי' שהצליח לבדל את הקופה בתוך קטגורייה צפופה, עם השקה חדשנית וגיוס של יותר מ-225 אלף מצטרפים
משה בנימין | (13)

עופר משולם, מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות, נבחר לאש השיווק של חודש מאי 2013 על ידי איגוד השיווק הישראלי.

משולם, מנהל השיווק של קופת החולים ב-5 השנים האחרונות, נבחר בזכות הצלחת המהלך 'מכבי שלי' - הביטוח המשלים החדש והמשודרג של מכבי שירותי בריאות. המהלך הצליח לבדל את 'מכבי' בתוך קטגוריית שירותי הבריאות הצפופה עם השקה חדשנית וגיוס של למעלה מ-225 אלף מצטרפים תוך רבעון אחד בלבד.

ועדת השיווק שהעניקה למשולם ת התואר מציינת כי "המהלך מאופיין בפיצוח אתגר שיווקי מורכב, אשר הניב גיוס חסר תקדים של למעלה מ-225 אלף מצטרפים לביטוח המשלים 'מכבי שלי' בתוך 3 חודשים בלבד".

עוד מציינים בוועדה כי "ההישג מרשים ביותר בשל מאפייני השוק: קטגוריית שירותי הבריאות צפופה ורוויה, למרבית האוכלוסייה ביטוחים משלימים ופרטיים קיימים, הלקוח מתקשה להבין את המוצרים, ההטבות וההבדלים בין הביטוחים השונים, וזאת תוך רתיעה מובנית מלעסוק בנושאי בריאות, כך שקיים קושי ביצירת בידול".

במהלך ההשקה יישמה מכבי חדשנות שיווקית בבניית המוצר שנועד לספק מענה יומיומי לצרכי הלקוח לאורך כל חייו, דרך מיתוג הכרטיס החדש וכלה בתקשורו. חדשנות שיווקית זו תורגמה לקמפיין מקיף ואינטגרטיבי שבא לידי ביטוי בסניפים, בתקשורת הישירה, בפלטפורמות הדיגיטליות, ביחסי הציבור ובפרסום מעל ומתחת לקו. המהלך הממוקד הצליח להשיג בו-זמנית גם הישגים תדמיתיים וגם רמות מימוש גבוהות.

הפעילות השיווקית והמכירתית התקיימה גם מול המגזרים השונים תוך התאמה לכל מגזר בהתאם. במקביל ובמטרה למקסם את תוצאות המהלך, הוביל משולם מהלך פנים ארגוני מקיף להטמעת פעילות מכירה יוזמת בקרב העובדים, במגוון ממשקים עם הלקוח ובאופן שוטף ויומיומי.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    קארין 29/05/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    גאה להיות חלק מהתהליך
  • 9.
    יעל 29/05/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    ותמיד כיף לעבוד על משהו שמניב תוצאות מעל לכל ציפייה...
  • 8.
    דניאלה 29/05/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    תמשיך ככה
  • 7.
    עופר עלה והצלח! (ל"ת)
    דנה מכבי 29/05/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כל הכבוד! אתה מדהים (ל"ת)
    רוני 29/05/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עומר 28/05/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    למה תמיד התגובות רעות, ממורמרות, וחמוצות? אנשי פרסום כואב להם לפרגן.
  • 4.
    הברכץ הפציץ שוב! שאפו (ל"ת)
    סחתין 28/05/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ניר 28/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    אדיר מילר כך כף אהוב שאנשים כמוני וכמו אשתי רצו לעשות מכבי שלי רק בגללו. שלחו לו זר ענק.
  • 2.
    נטאשה 28/05/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    מהלך מבריק,משעשע ומניע!! הביא עימו אחלה תוצאות!! אין ספק שעופר ונורית עושים למכבי אחלה עבודה!!
  • תודה חמודה, ניפגש בחניון כרגיל (ל"ת)
    עופר 28/05/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 28/05/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    איש שיווק מבריק, מנהל דגול, מגיע לו איש השיווק של השנה!
  • דעתי שונה, ולכן זרקתי אות מהתפקיד בדואר (ל"ת)
    הוכמן 28/05/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
  • נירית 28/05/2013 15:35
    טמבל
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.