עופר משולם
צילום: אוהד רומנו

איש השיווק של חודש מאי: מנהל השיווק של 'מכבי שירותי בריאות' עופר משולם

משולם נבחר בזכות הצלחת המהלך 'מכבי שלי' שהצליח לבדל את הקופה בתוך קטגורייה צפופה, עם השקה חדשנית וגיוס של יותר מ-225 אלף מצטרפים
משה בנימין | (13)

עופר משולם, מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות, נבחר לאש השיווק של חודש מאי 2013 על ידי איגוד השיווק הישראלי.

משולם, מנהל השיווק של קופת החולים ב-5 השנים האחרונות, נבחר בזכות הצלחת המהלך 'מכבי שלי' - הביטוח המשלים החדש והמשודרג של מכבי שירותי בריאות. המהלך הצליח לבדל את 'מכבי' בתוך קטגוריית שירותי הבריאות הצפופה עם השקה חדשנית וגיוס של למעלה מ-225 אלף מצטרפים תוך רבעון אחד בלבד.

ועדת השיווק שהעניקה למשולם ת התואר מציינת כי "המהלך מאופיין בפיצוח אתגר שיווקי מורכב, אשר הניב גיוס חסר תקדים של למעלה מ-225 אלף מצטרפים לביטוח המשלים 'מכבי שלי' בתוך 3 חודשים בלבד".

עוד מציינים בוועדה כי "ההישג מרשים ביותר בשל מאפייני השוק: קטגוריית שירותי הבריאות צפופה ורוויה, למרבית האוכלוסייה ביטוחים משלימים ופרטיים קיימים, הלקוח מתקשה להבין את המוצרים, ההטבות וההבדלים בין הביטוחים השונים, וזאת תוך רתיעה מובנית מלעסוק בנושאי בריאות, כך שקיים קושי ביצירת בידול".

במהלך ההשקה יישמה מכבי חדשנות שיווקית בבניית המוצר שנועד לספק מענה יומיומי לצרכי הלקוח לאורך כל חייו, דרך מיתוג הכרטיס החדש וכלה בתקשורו. חדשנות שיווקית זו תורגמה לקמפיין מקיף ואינטגרטיבי שבא לידי ביטוי בסניפים, בתקשורת הישירה, בפלטפורמות הדיגיטליות, ביחסי הציבור ובפרסום מעל ומתחת לקו. המהלך הממוקד הצליח להשיג בו-זמנית גם הישגים תדמיתיים וגם רמות מימוש גבוהות.

הפעילות השיווקית והמכירתית התקיימה גם מול המגזרים השונים תוך התאמה לכל מגזר בהתאם. במקביל ובמטרה למקסם את תוצאות המהלך, הוביל משולם מהלך פנים ארגוני מקיף להטמעת פעילות מכירה יוזמת בקרב העובדים, במגוון ממשקים עם הלקוח ובאופן שוטף ויומיומי.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    קארין 29/05/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    גאה להיות חלק מהתהליך
  • 9.
    יעל 29/05/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    ותמיד כיף לעבוד על משהו שמניב תוצאות מעל לכל ציפייה...
  • 8.
    דניאלה 29/05/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    תמשיך ככה
  • 7.
    עופר עלה והצלח! (ל"ת)
    דנה מכבי 29/05/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כל הכבוד! אתה מדהים (ל"ת)
    רוני 29/05/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עומר 28/05/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    למה תמיד התגובות רעות, ממורמרות, וחמוצות? אנשי פרסום כואב להם לפרגן.
  • 4.
    הברכץ הפציץ שוב! שאפו (ל"ת)
    סחתין 28/05/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ניר 28/05/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    אדיר מילר כך כף אהוב שאנשים כמוני וכמו אשתי רצו לעשות מכבי שלי רק בגללו. שלחו לו זר ענק.
  • 2.
    נטאשה 28/05/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    מהלך מבריק,משעשע ומניע!! הביא עימו אחלה תוצאות!! אין ספק שעופר ונורית עושים למכבי אחלה עבודה!!
  • תודה חמודה, ניפגש בחניון כרגיל (ל"ת)
    עופר 28/05/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 28/05/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    איש שיווק מבריק, מנהל דגול, מגיע לו איש השיווק של השנה!
  • דעתי שונה, ולכן זרקתי אות מהתפקיד בדואר (ל"ת)
    הוכמן 28/05/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
  • נירית 28/05/2013 15:35
    טמבל
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.