אבי מימרן
צילום: אלי קובין
פרופיל אישי

"יש אנשים שבשביל רייטינג מוכנים לוותר על הערכים, על האנושיות ועל המצפון"

מגיש המהדורה המרכזית של 'קול ברמה' אבי מימרן, הוא האורח בפינת UNDER 40. על רייטינג, הישג מקצועי והחלום ליחצן כראוי את המגזר החרדי
נועה שנהב | (6)

אבי מימרן הוא האורח השבוע בפינת UNDER 40 של אתר אייס. מימרן, מנהלת התכניות ברדיו 'קול ברמה', הוא אחד ממגישי הרדיו הפופולאריים במגזר החרדי. הוא מגיש מדי ערב ב-19:00 את 'המהדורה המרכזית', המקבילה החרדית למהדורות החדשות המרכזיות בערוצי הטלוויזיה.

.

1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

העורכים, המפיקים וטכנאי השידור. אנשים שעובדים הכי קשה ומקבלים הכי פחות. זה נכון לגבי כל מדיה שיש בה תעשיית "מאחורי הקלעים".

2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

רייטינג. מילה אחת שבשבילה יש אנשים שמוכנים לוותר על הערכים, על האנושיות ועל המצפון. החכמה היא לייצר רייטינג ביושר, בלי צהוב ובלי לדרוך על אף אחד.

3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?

בקיץ האחרון. איצטדיון טדי בירושלים מלא עם 30 אלף איש שבאו לחגוג את סיום מחזור הלימוד היומי בתלמוד. ולחשוב שכל זה "נולד" אצלי במשרד ובאמצעות המיקרופון של 'קול ברמה'. אני נפעם בכל פעם מחדש מכוחו של הרדיו, גם בשנת 2013.

4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?

שורה 11: סמנכ"ל בתחנת רדיו פיראטית. סעיף הקריירה הצבאית: סרן במיל' ומפקד יחידת זיהוי חללים בצה"ל.

5. מה אתה עושה כשאתה לא בעבודה?

מנצל כל רגע פנוי להיות בחברת המשפחה, וללמוד עם הילדים, בעיקר בשבת, זה הזמן שבו אני גם יכול לשקוע בסוגיית תלמודית מרתקת.

6. מהם מקורות ההשראה שלך?

מקור ההשראה שלי הוא בני, איציק, בן ה-10, שנולד אוטיסט ונלחם להתקדם נגד כל הסיכויים. המאבק היומיומי שלו מהווה השראה לנחישות והתמדה בחברה מאד מקטלגת. זוהי השראה שהופכת להערצה.

7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?

הערכים והאידיאולוגיה הם לפני הקריירה והכסף.

8. כשהיית קטן, מה רצית לעשות או להיות כשתהיה גדול?

שהייתי קטן רציתי כבר להיות גדול.

9. באיזה בית גדלת?

גדלתי במשפחה חרדית בת 9 נפשות, בית חם ופשוט, אך מלא בתוכן ואושר אמיתי. הורי עלו ממרוקו ומסרו את נפשם כדי לשמור על אורח חיים דתי. לזוג עולים בשנות ה-50 זה לא היה מובן מאליו לרכוש דירה במרכז השכונות החרדיות בירושלים. אבא ואמא הצליחו להקנות לנו כלים שנדע להבחין בין הטוב לבין הכמעט.

10. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?

להקים מערכת הסברה שתייצג בכבוד וכראוי את המגזר החרדי. יש לנו הרבה מאוד מה להסביר. נוצרו פערים תרבותיים אדירים בחברה הישראלית. יש לנו דרך חיים מופלאה, היסטוריה עשירה, ערבות הדדית ובעיקר אמת אבסולוטית. אנחנו רק צריכים יח"צ.

לסיכום, מיתוס אחד שיש לחילונים על החרדים:

יש משפט חילוני שכל חרדי מכיר: "אם כל החרדים היו כמוך הכל היה נראה אחרת". אז זהו, שרובם - כמוני.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יחיד בדורו!!!! (ל"ת)
    ה.ד. 17/06/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ערן טל 28/04/2013 22:57
    הגב לתגובה זו
    בן אדם מיוחד רוצה להיות כמוהו
  • 4.
    דניאל 02/04/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    זה עוד אחת מהכתבות של תרגילים יחצניים. נמאס מזה שכל האתרים מלאים באייטמים יחצניים במקום בתוכן רציני.ממש מעצבן כל השטויות האלה. אני בעד לסגור את התחום הזה. רוצים רק תוכן איכותי. רוצים לפרסם את התחנה? את האתר? את הערוץ? שלמו כסף על פרסום
  • 3.
    איש חכם, שלא נאמר חכם (ל"ת)
    ניוזמן 02/04/2013 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הבנאדם מדהים, זה ברור (ל"ת)
    שירלי 02/04/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ראיתי ראיון איתו בחדשות2, הבנאדם מלא כריזמה! (ל"ת)
    יעל 02/04/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.