"יש אנשים שבשביל רייטינג מוכנים לוותר על הערכים, על האנושיות ועל המצפון"
אבי מימרן הוא האורח השבוע בפינת UNDER 40 של אתר אייס. מימרן, מנהלת התכניות ברדיו 'קול ברמה', הוא אחד ממגישי הרדיו הפופולאריים במגזר החרדי. הוא מגיש מדי ערב ב-19:00 את 'המהדורה המרכזית', המקבילה החרדית למהדורות החדשות המרכזיות בערוצי הטלוויזיה.
.
1. מי הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
העורכים, המפיקים וטכנאי השידור. אנשים שעובדים הכי קשה ומקבלים הכי פחות. זה נכון לגבי כל מדיה שיש בה תעשיית "מאחורי הקלעים".
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
רייטינג. מילה אחת שבשבילה יש אנשים שמוכנים לוותר על הערכים, על האנושיות ועל המצפון. החכמה היא לייצר רייטינג ביושר, בלי צהוב ובלי לדרוך על אף אחד.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
בקיץ האחרון. איצטדיון טדי בירושלים מלא עם 30 אלף איש שבאו לחגוג את סיום מחזור הלימוד היומי בתלמוד. ולחשוב שכל זה "נולד" אצלי במשרד ובאמצעות המיקרופון של 'קול ברמה'. אני נפעם בכל פעם מחדש מכוחו של הרדיו, גם בשנת 2013.
4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
שורה 11: סמנכ"ל בתחנת רדיו פיראטית. סעיף הקריירה הצבאית: סרן במיל' ומפקד יחידת זיהוי חללים בצה"ל.
5. מה אתה עושה כשאתה לא בעבודה?
מנצל כל רגע פנוי להיות בחברת המשפחה, וללמוד עם הילדים, בעיקר בשבת, זה הזמן שבו אני גם יכול לשקוע בסוגיית תלמודית מרתקת.
6. מהם מקורות ההשראה שלך?
מקור ההשראה שלי הוא בני, איציק, בן ה-10, שנולד אוטיסט ונלחם להתקדם נגד כל הסיכויים. המאבק היומיומי שלו מהווה השראה לנחישות והתמדה בחברה מאד מקטלגת. זוהי השראה שהופכת להערצה.
7. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?
הערכים והאידיאולוגיה הם לפני הקריירה והכסף.
8. כשהיית קטן, מה רצית לעשות או להיות כשתהיה גדול?
שהייתי קטן רציתי כבר להיות גדול.
9. באיזה בית גדלת?
גדלתי במשפחה חרדית בת 9 נפשות, בית חם ופשוט, אך מלא בתוכן ואושר אמיתי. הורי עלו ממרוקו ומסרו את נפשם כדי לשמור על אורח חיים דתי. לזוג עולים בשנות ה-50 זה לא היה מובן מאליו לרכוש דירה במרכז השכונות החרדיות בירושלים. אבא ואמא הצליחו להקנות לנו כלים שנדע להבחין בין הטוב לבין הכמעט.
10. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להקים מערכת הסברה שתייצג בכבוד וכראוי את המגזר החרדי. יש לנו הרבה מאוד מה להסביר. נוצרו פערים תרבותיים אדירים בחברה הישראלית. יש לנו דרך חיים מופלאה, היסטוריה עשירה, ערבות הדדית ובעיקר אמת אבסולוטית. אנחנו רק צריכים יח"צ.
לסיכום, מיתוס אחד שיש לחילונים על החרדים:
יש משפט חילוני שכל חרדי מכיר: "אם כל החרדים היו כמוך הכל היה נראה אחרת". אז זהו, שרובם - כמוני.
- 6.יחיד בדורו!!!! (ל"ת)ה.ד. 17/06/2013 23:45הגב לתגובה זו
- 5.ערן טל 28/04/2013 22:57הגב לתגובה זובן אדם מיוחד רוצה להיות כמוהו
- 4.דניאל 02/04/2013 14:16הגב לתגובה זוזה עוד אחת מהכתבות של תרגילים יחצניים. נמאס מזה שכל האתרים מלאים באייטמים יחצניים במקום בתוכן רציני.ממש מעצבן כל השטויות האלה. אני בעד לסגור את התחום הזה. רוצים רק תוכן איכותי. רוצים לפרסם את התחנה? את האתר? את הערוץ? שלמו כסף על פרסום
- 3.איש חכם, שלא נאמר חכם (ל"ת)ניוזמן 02/04/2013 13:17הגב לתגובה זו
- 2.הבנאדם מדהים, זה ברור (ל"ת)שירלי 02/04/2013 12:43הגב לתגובה זו
- 1.ראיתי ראיון איתו בחדשות2, הבנאדם מלא כריזמה! (ל"ת)יעל 02/04/2013 12:26הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
