מגיעים מהר - מספיקים יותר: מודעות אדלר חומסקי לכביש 6 במגזין Archive

מודעות הקמפיין לעידוד נסיעה בכביש 6 נכנסו למגזין הפרסום היוקרתי. טל ריבן: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי ללקוח גם בעבודה שוטפת"
משה בנימין | (4)

מגזין הפרסום הבינלאומי Archive מפרגן לאדלר-חומסקי. סדרת המודעות לכביש 6 - "מגיעים מהר, מספיקים יותר" - נכנסה למהדורה החדשה.

הקמפיין שעלה בתחילת השנה כלל סדרת מודעות פרינט, שילוט חוצות ותשדירי רדיו, וביקש לשכנע את ציבור הנהגים לבחור בסופי שבוע דווקא בכביש האגרה. הקמפיין עלה תחת התובנה "מה אתם באמת זוכרים מהחופשה האחרונה שלכם?" והוצגו בו תמונות של משפחות המבלות זמן רב במושב האחורי של רכב, בדרך לחופשה וזמן קצר מדי בטיול האמיתי, לצד המסר - "מגיעים מהר, מספיקים יותר".

על הקמפיין שזכה להכרה בינלאומית אמר טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב באדלר חומסקי: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי עבור לקוח גם בעבודה שוטפת. כיף לקבל הכרה בינלאומית על עבודה מצוינת ולעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים של Archive".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן; מנהל קריאייטיב - מוטי רובינשטיין; ארט - עומר פריזנט; קופי - שי צ'יקוטאי; מנהלת לקוחות - ענת לבנטון; סופרוויזרית - נועה איסקוביץ; תקציבאי - שי שרבף, צלם - גולי כהן.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יצירתי. כל הכבוד לקופי. (ל"ת)
    McM 18/02/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מפרגן. עבודה טובה! (ל"ת)
    רז 18/02/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.