מגיעים מהר - מספיקים יותר: מודעות אדלר חומסקי לכביש 6 במגזין Archive

מודעות הקמפיין לעידוד נסיעה בכביש 6 נכנסו למגזין הפרסום היוקרתי. טל ריבן: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי ללקוח גם בעבודה שוטפת"
משה בנימין | (4)

מגזין הפרסום הבינלאומי Archive מפרגן לאדלר-חומסקי. סדרת המודעות לכביש 6 - "מגיעים מהר, מספיקים יותר" - נכנסה למהדורה החדשה.

הקמפיין שעלה בתחילת השנה כלל סדרת מודעות פרינט, שילוט חוצות ותשדירי רדיו, וביקש לשכנע את ציבור הנהגים לבחור בסופי שבוע דווקא בכביש האגרה. הקמפיין עלה תחת התובנה "מה אתם באמת זוכרים מהחופשה האחרונה שלכם?" והוצגו בו תמונות של משפחות המבלות זמן רב במושב האחורי של רכב, בדרך לחופשה וזמן קצר מדי בטיול האמיתי, לצד המסר - "מגיעים מהר, מספיקים יותר".

על הקמפיין שזכה להכרה בינלאומית אמר טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב באדלר חומסקי: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי עבור לקוח גם בעבודה שוטפת. כיף לקבל הכרה בינלאומית על עבודה מצוינת ולעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים של Archive". קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן; מנהל קריאייטיב - מוטי רובינשטיין; ארט - עומר פריזנט; קופי - שי צ'יקוטאי; מנהלת לקוחות - ענת לבנטון; סופרוויזרית - נועה איסקוביץ; תקציבאי - שי שרבף, צלם - גולי כהן.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יצירתי. כל הכבוד לקופי. (ל"ת)
    McM 18/02/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מפרגן. עבודה טובה! (ל"ת)
    רז 18/02/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 10:35
    הגב לתגובה זו