מגיעים מהר - מספיקים יותר: מודעות אדלר חומסקי לכביש 6 במגזין Archive

מודעות הקמפיין לעידוד נסיעה בכביש 6 נכנסו למגזין הפרסום היוקרתי. טל ריבן: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי ללקוח גם בעבודה שוטפת"
משה בנימין | (4)

מגזין הפרסום הבינלאומי Archive מפרגן לאדלר-חומסקי. סדרת המודעות לכביש 6 - "מגיעים מהר, מספיקים יותר" - נכנסה למהדורה החדשה.

הקמפיין שעלה בתחילת השנה כלל סדרת מודעות פרינט, שילוט חוצות ותשדירי רדיו, וביקש לשכנע את ציבור הנהגים לבחור בסופי שבוע דווקא בכביש האגרה. הקמפיין עלה תחת התובנה "מה אתם באמת זוכרים מהחופשה האחרונה שלכם?" והוצגו בו תמונות של משפחות המבלות זמן רב במושב האחורי של רכב, בדרך לחופשה וזמן קצר מדי בטיול האמיתי, לצד המסר - "מגיעים מהר, מספיקים יותר".

על הקמפיין שזכה להכרה בינלאומית אמר טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב באדלר חומסקי: "הוכחנו שאפשר לייצר קריאייטיב איכותי עבור לקוח גם בעבודה שוטפת. כיף לקבל הכרה בינלאומית על עבודה מצוינת ולעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים של Archive".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן; מנהל קריאייטיב - מוטי רובינשטיין; ארט - עומר פריזנט; קופי - שי צ'יקוטאי; מנהלת לקוחות - ענת לבנטון; סופרוויזרית - נועה איסקוביץ; תקציבאי - שי שרבף, צלם - גולי כהן.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יצירתי. כל הכבוד לקופי. (ל"ת)
    McM 18/02/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מפרגן. עבודה טובה! (ל"ת)
    רז 18/02/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    him 18/02/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.