סנטימנט הצרכנים בארה"ב זינק ל-83.1 נק' ומתקרב לרמת טרום המשבר

המדד שבוחן את יחסם של אזרחי ארה"ב בנוגע לכלכלה המקומית ומצבם הפיננסי ניפץ את כל התחזיות ומספק נקודת אור נוספת
דניאל פליישר |

אוניברסיטת מישיגן בשיתוף עם סוכנות הידיעות רויטרס פרסמו היום (ו') את הקריאה הדו-שבועית שלהם למדד סנטימנט הצרכנים בארה"ב, אשר עלה בצורה חדה בשבועיים הראשונים של חודש אוקטובר לרמה של 83.1 נקודות.

מדובר בתוצאה מעולה לכל הדעות, לאחר שהאנליסטים ציפו שהמדד ישאר ללא שינוי לעומת הרמה של חודש ספטמבר, אשר נקבע על 78.3 נקודות. ביטחון הצרכנים, אשר מודד את הצורה שבה הצרכנים מסתכלים על הכלכלה המקומית ומצבם האישי פיננסי עמד בממוצע על 87 בשנה שקדמה למשבר.

אוניברסיטת מישיגן וסוכנות רויטרס מתשאלות באופן קבוע 500 בתי אב לצורך מדידת סנטימנט הצרכנים בנוגע למצבם הפיננסי ויחסם בנוגע לכלכלה. המדד הזה מיוחס באופן ישיר לעוצמת הוצאות הצרכנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה