מנכ"ל דריו לקראת הגעתו למועדון המשקיעים: "אנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות"
חברת המכשור הרפואי דריו צפויה להשתתף בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal ביום ראשון הקרוב (28 לחודש, לצפייה בלוז האירוע ורישום חינם לחץ כאן).
החברה הישראלית שנסחרת בוול סטריט תחת הסימול DRIO דיווחה לפני כשבוע על הכנסות שיא של של מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.
דריו מפתחת פלטפורמה לניהול דיגיטלי חכם של מחלת הסוכרת באמצעות הסמארטפון. הפלטפורמה כוללת מד סוכר ייחודי, אפליקציה ייעודית לטלפונית חכמים ומערכת מתקדמת לניהול וניטור המידע. מד הסוכר מתחבר לסמארטפון דרך שקע האוזניה (פטנט של החברה) לאפליקציה ולאתר האינטרנט שמאפשרים למטופל, לרופא ולמטפל (כמו דיאטנית) גישה לנתונים בזמן אמת. מנכ"ל דריו, ארז רפאל, מסביר לאן פניה של החברה מועדות.
"הפתרון החכם שלנו בתחום הסוכרת מקנה למשתמשים גישה ישירה לניהול ומעקב כלל ההיבטים של הסוכרת, מבלי לאפשר למחלה להאט אותם. מערכת Dario Blood Glucose Monitoring המשלבת מד סוכר ואפליקציה למכשירים חכמים, מעניקה למשתמשים שיטה לניהול עצמי של סוכרת שאין כדוגמתה", אמר רפאל. "המוצר שלנו מוכר מעל מיליון דולר ברבעון והגרף עולה מרבעון לרבעון בצורה ליניארית. אני מקווה שנמשיך את הצמיחה למכירות בקצב שנתי של 8 עד 10 מיליון דולר עד סוף השנה, בהמשך למכירות בהיקף 2.8 מיליון דולר בשנת 2016. מודל ההכנסות של החברה מבוססת על מכירת ציוד ומוצרים מתכלים המוכיח את עצמו. החברה מציגה גידול, מרבעון לרבעון, בנתח המכירות ממוצרים מתכלים".
רפאל הוסיף כי: "שנה בלבד מההשקה הגענו למכירות של למעלה מ-25 אלף מכשירים בארה"ב. כעת אנו עומדים בפני מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים שהודענו עליהם לאחרונה, הכוללים גם את החתמת שחקן ה-NBA לשעבר, דומיניק ווילקינס לפרזנטור המותג. אנו מאמינים כי הסכמים אלו יובילו להרחבת היקף השימוש בקרב הצרכנים, ואנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות מדי רבעון. בנוסף, אנחנו מאמינים כי עוד במהלך שנת 2017 נרחיב את הפלטפורמה הקיימת עבור משתמשי אנדרואיד, וכן נגדיל את הכיסויים הביטוחיים הכוללים את מוצרינו. שני אפיקים אלו יעניקו לחברה גישה לשוק רחב יותר וחדירה עמוקה יותר".
מנכ"ל ננו דיימנשן לקראת הכנס: "הכניסה לשוק ההון עשתה לנו טוב - גם המשקיעים יעידו"
חברת ננו דיימנשן המייצרת מדפסות תלת ממד, צפויה להשתתף ביום ראשון הקרוב (ה-26 בפברואר) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal. החברה הדואלית שהפכה לציבורית בישראל ב-2014, צפויה לחגוג בתחילת מארס הקרוב שנה בבורסת נאסד"ק. עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן, מסביר לאן פני החברה מועדות. "חלק מהתפיסה של ננו היתה שצריך לבנות חברה עם תשתית מאד רחבה. הכניסה לשוק ההון עשתה טוב ואני חושב גם המשקיעים יכולים להגיד את אותו הדבר. כיום אנחנו נמצאים בהערכות לייצור סדרתי. החברה נמצאת בתחילת מכירות, תחילת הכנסות וזה תפס אותנו האמת לפי התוכניות. החברה החלה בהליך הפיתוח האינטנסיבי כאשר היא גייסה את הכסף ראשון בספטמבר 2014 עם הכניסה לבורסה בתל אביב. אמנם עשינו עוד גיוסים אבל כבר אז הייתה תכנית שבעוד שנתיים נוציא מוצר ללקוחות והנה זה קורה בדיוק לפי התכניות". "המיקוד שלנו כרגע הוא לאפשר לחברות שמתכננות אלקטרוניקה לעשות כרטיסים מקצועיים אין-האוס, כלומר בעצמם. לאפשר לחברות לחסוך הרבה מאד זמן אל מול התהליך של הזמנה חיצונית. במקום להמתין מספר שבועות הם יכולים להדפיס את המעגל שעליו אפשר לשים עוד רכיבים. החברה גדלה בקצב די רציף מאד הקמתה. גדלנו ב-40 עובדים ב-2015 ועוד 40 בשנת 2016, מה שבנה לנו תשתית הון אנושי מצוינת. ככל שאנו מתקדמים למכירות וייצור, וככל שהגדילה היא אורגנית - הרי זה מצוין". לפרטים נוספים ורישום חינם - לחץ כאן.
