מתערבבים: משרד 'בלנדר תקשורת שיווקית' מתחדש בלקוחות מתחום האוכל

בין התקציבים שהתווספו לאחרונה למשרד בניהולם של אמנון ספקטור ודותן ברוך: קונדיטוריות בן עמי, מסעדת חדר האוכל, שוק האוכל של יפו ועוד
אלה ברייר | (9)

משרד יחסי הציבור 'בלנדר תקשורת שיווקית' מתחדש במספר לקוחות: לאחרונה הצטרפו למשרד תקציבי רשת הקונדיטוריות 'בן עמי' (שטופלה בעבר אצל יפה אפרתי), מסעדת 'חדר האוכל' והשף עומר מילר (שטופלו בעבר ב'גופר תקשורת'), שוק האוכל המקורה העתיד להפתח בנמל יפו וכן Casa Nova, מסעדתו החדשה של השף ניר דגן העתידה להפתח גם כן במתחם נמל יפו העתיקה.

תקציבים אלו מצטרפים ללקוחות המשרד הקיימים שביניהם: מסעדת רוקח 73 והשף איל לביא, סושיסמבה, אונו, ופיפה החדשה, מסעדת כרמלה בנחלה והשף דניאל זך, רשת מסעדות פירות הים והדגים גוצ'ה, רשת המסעדות "אל באבור" של השף חוסאם עבאס, מסעדת בליני ועוד.

דותן ברוך ואמנון ספקטור, בעלי המשרד אומרים כי: "השילוב של אסטרטגיית PULL תקשורתית מוטת קריאייטיב יחד עם טיפול אישי וליווי צמוד והתמחות בתחום הידע הקולינרי המתאפשרים רק במשרדי בוטיק - מוכיחים את עצמם. אנו מאמינים בעבודה ארוכת טווח המלווה את לקוחותינו באופן שוטף המסייעת לבניית וביסוס מותג מנצח, ומתגאים ברשימת לקוחות המייצגת מגוון עסקים מהמובילים בתחומם".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    כל הכבוד לכם! (ל"ת)
    אמא גאה 03/08/2011 21:28
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    לא מכיר אתכם, אבל מתרשם שאתם טובים בטוקבקים (ל"ת)
    דוד 03/08/2011 20:23
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בנצי 03/08/2011 15:11
    הגב לתגובה זו
    הכל טוב ויפה, אבל לא צריכים להצטלם כמו גייז. במיוחד הימני. לא שיש לי משהו נגד גייז, רבים מחברי הטובים הם כאלה, אבל יש בזה משהו לא מקצועי להצטלם ככה בשביל תמונה רשמית. אני רעב.
  • בעיקר חתיכים, הרבה פחות מקצוענים (ל"ת)
    מכיר אותם 03/08/2011 16:35
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לא מכיר אתכם אבל בהחלט הייתי מוכן לעבוד איתכם (ל"ת)
    אורי 03/08/2011 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חזופוש 03/08/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    יחצ"נו גם אותי!!
  • 3.
    גאה בכם שאין דברים כאלה!!! (ל"ת)
    חן 03/08/2011 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניצן 03/08/2011 12:09
    הגב לתגובה זו
    (בעיקר על בן עמי...כ-ב-ו-ד)
  • 1.
    סתם יחצנית אחת 03/08/2011 11:37
    הגב לתגובה זו
    אחלה לקוחות. כל הכבוד.
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI
מדד המחירים

מדד המחירים באוגוסט - מה הצפי והאם הריבית תרד?

הטיסות, השכר, הסיכויים להפחתת ריבית אצלנו, והסיכויים להפחתת ריבית השבוע בארה"ב

תמיר חכמוף |

ביום שני יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט. למדד המחירים יש משמעות גדולה עלינו כצרכנים, כמשקיעים וכלווים. כשהמדד עולה המשמעות היא שהמחירים עולים, כשהמדד עולה ההשקעות שלנו שצמודות למדד עולות, אבל גם ההלוואות ומסלולי המשכנתא שלנו במסלול הצמוד, מתייקרים. למדד יש גם השפעה גדולה על קובעי המדיניות בבנק ישראל, כאשר מדד נמוך יחזק את ההערכה להפחתת ריבית קרובה. מדד מאכזב עלול להביא לדחייה של הורדת הריבית, אם כי, הפעם סיכוי גבוה שהריבית תרד במפגש הבא בסוף החודש וזאת מכיוון שהפד בישיבתו ביום רביעי הקרוב צפוי להוריד את הריבית.

בנק ישראל ירגיש הרבה יותר בטוח להוריד ריבית אחרי שהקולגה ג'רום פאוול יוריד ראשון. אבל בעוד שההימורים בארה"ב הם מעל 95% להורדת ריבית, אצלנו יש שאלה גדולה בקשר למלחמה. הנגיד כבר התבטא בעבר על אי הוודאות שנגרמת כתוצאה מהמלחמה ולמרות שמבחינת הנתונים הכלכליים אין שום סיבה שלא להוריד ריבית. אפילו הגירעון בשיעור של 4.7% יחסית טוב, הנגיד מתלבט.    

הריבית הגבוהה היא בראש וראשונה כדי לרסן את האינפלציה. האינפלציה אומנם עלתה בהדרגה לקצב שנתי סביב 3.1%-3.2%, אבל כשמסתכלים קדימה היא באזור 2.1%-2.2% ויש כלכלנים שצופים אפילו פחות מכך, מבינים שהאינפלציה חוזרת לתוואי של בנק ישראל ואם כך, אז למה לא להוריד ריבית? 

מדד המחירים באוגוסט - עלייה של 0.7%-0.5%

יונתן כץ, כלכלן המאקרו של לידר סבור שהמדד באוגוסט עלה ב-0.7% - "מחירי הדלקים עלו ב- 1.2% תחילת ספטמבר, אך מחירי הנפט בעולם ירדו ב- 3% בשל הציפייה לגידול בתפוקת הנפט על ידי קרטל הנפט ואינדיקטורים חלשים לגבי הפעילות בארה"ב. 

"השקל התייצב יחסית אחרי התחזקות במהלך החודש.  לא צפויה העלאת מחירים במגזר החינוך על רקע הקפאת השכר. מסתמנת האצת מסוימת בשכר בסקטור העסקי בחודש יולי . מספר היוצאים לחו"ל באוגוסט חזר לרמה של חודש מאי. ריבוי הטיסות צפוי לתרום לירידות מחירים בחודש ספטמבר לאחר עלייה עונתיות חדה באוגוסט. תחזית האינפלציה שלנו עומדת על 0.7% באוגוסט, -0.3% בספטמבר, 0.5% באוקטובר ו- 2.1% שנה קדימה".


צילום: ערן שחם, ראש בית הספר להייטק ולסייבר, באוניברסיטת בר-אילן: דוברות אוניברסיטת בר-אילןצילום: ערן שחם, ראש בית הספר להייטק ולסייבר, באוניברסיטת בר-אילן: דוברות אוניברסיטת בר-אילן

אוניברסיטת בר-אילן תשתף פעולה עם המכון האמריקאי ל-AI

שיתוף הפעולה עם USAII נועד לצמצם את הפער בכישורי AI, וישלב תוכניות הסמכה בינלאומיות של המכון בתוכניות הלימוד בבר-אילן, במטרה להכשיר את דור המנהיגים הבא לעידן הבינה המלאכותית

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה בר אילן

אוניברסיטת בר-אילן והמכון האמריקאי לבינה מלאכותית (USAII) מכריזים על שותפות אסטרטגית שמטרתה קידום החינוך, פיתוח כח האדם והממשל בתחום ה- AI

המכון האמריקאי לבינה מלאכותית (USAII), הינו מהמכונים המובילים בעולם של הסמכות בתחום הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה בין המכון לאוניברסיטת בר-אילן, יתמקד בהקניית ידע ומיומנויות לסטודנטים, אנשי מקצוע ומקבלי החלטות, כדי לאפשר להם להצליח בכלכלה המתפתחת במהירות שמונעת על ידי בינה מלאכותית. שילוב המצוינות האקדמית והמנהיגות המחקרית של אוניברסיטת בר-אילן עם תוכניות ההסמכה הגלובליות של USAII יסייע בגישור על הפער הקריטי בכישורי AI בין תעשיות ואזורים שונים בעולם.

ערן שחם, מנהל בית הספר להיי-טק ולסייבר, באוניברסיטת בר-אילן: "השותפות עם USAII מחזקת את מחויבותה של אוניברסיטת בר-אילן להכשרת הדור הבא של המנהיגים לאתגרים ולהזדמנויות שבעידן הבינה המלאכותית. יחד נעניק ללומדים כלים מעשיים, מסגרות אתיות ופרספקטיבה גלובלית בתחום הבינה המלאכותית. התכנים של המכון וההכנה לבחינת ההסמכה ישולבו כבר בקורס הקרוב של ביה"ס" .

במסגרת שיתוף הפעולה, אוניברסיטת בר-אילן תשלב בתוכניות האקדמיות והמקצועיות שלה את תוכניות ההסמכה המובילות של USAII , אשר נבנו כדי להעניק שילוב של כישורים טכניים ואסטרטגיים, כך שהבוגרים יהיו מוכנים לחדש ולהוביל בסביבות מונעות AI.

"עבור USAII זוהי זכות לשתף פעולה עם אוניברסיטת בר-אילן, מוסד עולמי מהמעלה הראשונה הנמצא בחזית המחקר והחדשנות" מציין מייק ספיית', סגן נשיא עולמי לצמיחה ושותפויות ב- USAII. "בעבודתנו המשותפת אנו לא רק מחזקים את תחום החינוך ב-AI בישראל, אלא גם תורמים לשיח הגלובלי על ממשל, אתיקה ויישום אחראי של בינה מלאכותית".